10 Nisan 2013

Rimmel Apocalips - Nude eclipse

  
   Artık bu ürünü her blogta görmekten bıkkınlık gelmiş olabilir evet ama benim de yayınlamam şarttı :D Zevkime uygun gördüğüm tek rengi bu nude olandı ve geçen hafta aldım kendisini . Dudağıma direk uygulamadım bu aşağıdaki swatchta,Loreal Caresse- Seductive beige üzerine uygulanmış halidir. Altındaki ruj da zaten nude ton olduğundan,Apocalips ile gayet uyum sağladı bence . Bu ürünün beğenmediğim bir yanı,kötü ve acımsı bir kokusu olması. Fırçasını ve yapısını fena bulmadım . Direk dudağa uygulamada tüm dudağı kaplamıyor ruj ,boşluklar oluyor her ne kadar dağıtılsa da. O açıdan da eksi puanımı aldı maalesef . Aynı tonlarda ruj üzerinde en iyi sonucu verdi benim için ;) Watsons'larda 12.90 tl.ye bulabilirsiniz .







3 yorum:

Belle Amie dedi ki...

Cok guzel duruyor :)

mor rimel dedi ki...

Rengi güzelmiş kokusunu bilemiyorum ama...

Junkhead dedi ki...

Belle Amie,teşekkürler ;)

mor rimel,evet renk hoş :)

Yorum Gönder