28 Nisan 2013

Pastel Candy Color Collection (swatchlarıyla)

   Dün Pastel'den çok şirin bir paket ulaştı elime :) Minik kutuyu heyecanla açtığımda ,içinden baharın en pastel tonlarında ,şeker gibi ojeler çıktı . Pastel'in yeni çıkardığı Candy Color koleksiyonundan tüm renkleri,6 adet oje .


Yumuşacık tonlarda ,birbirinden güzel yeni ojeler çıkarmış Pastel. Kaliteleri yine bildiğiniz gibi ;) Sürümleri çok rahat ve tek katta opak olabilen ojeler bunlar . Lila,bebek pembesi,mint yeşili,somon-mercan arası bir renk,sarı ve daha önce hiçbir yerli markada görmediğim değişik bir yeşil renk var içlerinde. Benim favorilerim lila ve somonumsu renk oldu :)


Pastel ojeleri,4 zararlı madde olan "Toluene,DPT (Dibutyl Phthalate),Camphor ve Formaldehyde resin" içermiyor.  


Bu yeni şeker gibi ojelerin her yere dağıtımı başlamış arkadaşlar. Yakın zamanda en yakın Pastel satan mağazada bulabilirsiniz. Fiyat ise 2.60 tl. Favori renklerimden sürüp tırnaklarımda da göstereceğim yakında ;) Pastel'e bu güzel paket için çok teşekkür ediyorum ...





6 yorum:

justuntitled dedi ki...

Ben de merak içerisindeydim acaba ne sürprizi var ki Pastel'in diye :) Yarın ulaşır elime, heyecann heyecannn heyecannnn :)

özge dedi ki...

çok şekerler

like-a-cat dedi ki...

Çok tatlı renkler, tam baharlık. :)

Junkhead dedi ki...

justuntitled, evet sen de kavuşursun yarın :)))

Adaşım evet cidden bonbon misali :)

like-a-cat, evet tam bahar ojeler olmuş ;)

kitten dedi ki...

çok tatlı renkler, özellikle de mavi

little butterfly dedi ki...

ay ne çok beğendim o renkleri..

Yorum Gönder