22 Nisan 2013

Lennon gözlük takıntım (aileye yeni katılanlar)


   Lennon güneş gözlüklerine olan takıntımı,ilgimi,sempatimi artık çoğunuz biliyorsunuzdur :) Bende olmayan renk ve model gördüm mü almadan duramıyorum ya da duramıyordum desek daha iyi olacak artık çünkü bu son 3 bebekten sonra uzun süre yeni Lennon gözlük almayı düşünmüyorum . Baya abarttım son fotoda göreceğiniz üzere :D Son aldıklarıma gelirseeeek ... 2 tane ebay bir tane de Sentetik Sezar'dan olmak üzere 3 tane de kattım koleksiyonuma . Üstteki ikili ebay 'den hatta merak edenler için satıcı bu ;) Çok çok uygun fiyata hoş modeller var bence. Tabi ki hepsi de Çin malı ama ben uygun fiyata çeşit yapmayı sevdiğimden alıyorum bildiğiniz gibi . Mavi camlı olanı ise Sentetik Sezar 'dan aldım. 





Burda da gördüğünüz üzre elimdeki Lennon gözlüklerin hepsi bir arada :)) Canlarım benim hepsi de yavrularım,birbirinden ayıramam <3 :D
Buarada bu fotoda bir tanesini katmayı unutmuşum,yani 9 tane Lennon var aslında :))





0 yorum:

Yorum Gönder