06 Nisan 2013

Güneş gözlüğü fıttırıklığı

   Evet,post başlığı benim son zamanlardaki halimi kısacık özetliyor :D Son 10 gün içinde 3 tane güneş gözlüğü sipariş etmiş bulunuyorum. 2 tanesi ebay cennetinden,birini de bugün ayırttırdım. H.içi ödemesini yapacağım ve kavuşacağım inş. :) Elime ulaştıklarında video ve fotoğraflı post olarak paylaşacağım tabi ki. Ama şimdiden söyleyeyim,bu kız delirmiş demeyin. 3 gözlük de yuvarlak çerçeveli model ,hatta ikisi Lennon model yine :P Dayanamıyorum a dostlar napayım ... Neyse ki uygun fiyata alıyorum da içim biraz rahat o konuda. Mesela ebay den aldıklarıma ikisine,kargo ücretsiz 28 tl. falan ödedim hihihii ... Ama hala gözlük beğeniyorum,içim gidiyor ... Bazılarını paylaşayım istedim,bunlar da pek hoş değil mi amaaaa ? <3
   Buarada hepsi aynı tarz ama çok seviyorum yuvarlak çerçeveli modelleri,deliriyorum görünce :D



Üstteki kırmızı ve alttaki gökkuşağı camlı da en beğendiklerimden !!



Bu mor tam benlik di mi ama ? :P










    Bu son 2 modeli de çok ilginç geldikleri için ekledim :D İlk kez gördüm böyle modeller hahaa :)) Üstteki aynalı mor-mavi camlılara aşık oldum !








6 yorum:

Şebnem Kayaol dedi ki...

çok güzel görünüyorlar, gökkuşağı renkli olana bayıldım:)

Meltem dedi ki...

çok güzellermiş yaaa:) senin sayende ben de ebay e göz attım şimdi ve çanta beğendim kargo parası $2.99 yazıyor üstüne ekleme olmuyor mu te nerelerden gelcek sadece o kadarcık mı kargo:)

Junkhead dedi ki...

Şebnem,evet süperleer :D

Meltem,kargo ücretsiz olan ürünler de oluyor :D Doğru yani gördüğün kargo ücretleri hehehh ..

7 Nisan 2013

Meltem dedi ki...

ay evet hatta baktığım çanta kargo ücretsizmiş ay inanamıyorum yaaa $15.99 çantaaa of yaaa naptın sen tam da alışverişi kesmiştim :):):):) neyse şimdi yorum kısmını mahvetmiyim canım çok sağol :):) güle güle kullan bütün gözlüklerii:)

Junkhead dedi ki...

Hehehh sağol canım :)) Valla buaralar pek suçlu hissediyorum,herkes ebay çılgınlığına kapılıyor sayemde :D Ama Tr.de kazıklanmak yerine,farklı modelleri oradan uyguna almak daha mantıklı,napalım :)

Meltem dedi ki...

kesinlikle canım ya sevin sevin suçlu olma:)

Yorum Gönder