05 Nisan 2013

Golden Rose rich color - 33

   
   Bu ojeyi yakın zamanda almıştım. Alışveriş postum ve videomda da göstermiştim sizlere :) İlk kez sürdüm ve çok beğendim. Normalde kahverengi ojeler bana göre değildir ama bu orjinal bir kahverengi bence. Yanar döner gibi,değişik :)) Umarım fotolardan ne demek istediğimi anlarsınız . Buarada sanırım ilk kez bir ojeyi tek kat sürüp bıraktım . 2.kata gerek bile duymadım,sonuç ortada zaten . Bu açıdan çok başarılı buldum bu rengi. Rich color serisi ojelerin fırçaları düz (flat) denen fırçalardan,misal Rimmel ve Essence ojelerinki gibi. Bu fırçaları çok seviyorum,sürüm çok daha kolay oluyor bence. Bu ojede dikkatimi çeken diğer birşey ise sürümü oldu. Su gibi kayıp gitti tırnaklarımda ;) Flaşlı çekimdir arkadaşlar ...










4 yorum:

*ssdesignbutik dedi ki...

Ne tatlı bir renk o öyle bu ara koyu renk ojelere taktım ben. Bir de o yüzük ne güzeldir öle ne yaratıcıdır o çivi çıkıyor mu arada işe yarayabilir : )

Junkhead dedi ki...

Di mi renk çok değişik :)) Sağol yavruum,yüzüğü baya bir zaman önce yapmıştım,çivi sabit ama :D

Flash Gordon dedi ki...

golden rose rich color serisi benim pek hosuma gitti,surumu cok kolay vr bana pek cabuk kuruyor gibi geldi

trokesland.blogspot.com

Junkhead dedi ki...

Flash Gordon,evet çok sevdim ben de bu seriyi. 3 renk oldu elimde,hepsine de bayılıyorum :)

Yorum Gönder