26 Nisan 2013

Golden Rose Holiday nail color serisi !

   Golden Rose'un yeni bir dokulu oje serisi çıkardığını duyar duymaz soluğu sitesinde aldım :)) Kaçan,kovalayan mı var noluyoruz diyeceksiniz belki ama ben bu tarz ojeleri pek beğeniyordum ama bildiğiniz gibi yabancı markalarda pahalı ve biraz ulaşılmaz olduğundan edinemiyordum tabi ki . Çarşamba günü bu serinin çıktığını bir blogtan öğrendim ve öğrenir öğrenmez de 2 renk sipariş verdim :D Bu serinin bir kısmı simli,bir kısmı da normal dokulu ojeler. Toz şeker görüntüsü var hepsinde de . Ben yine kendi zevkime uygun renkler seçtim gördüğünüz gibi. Beklemede kalın ! Yakında ellerimde de göreceğiniz yazılar gelecek ;) Fiyatları ise 6,5 tl. Standlara geldi mi hiç bilmiyorum ama kendi sitesinde satışta arkadaşlar .

   Not : Firma tarafından yollanmamıştır. Junkhead tarafından parayla alınmıştır .







12 yorum:

beggummy dedi ki...

Dokuları çok güzelmiş güzel renkler güle güle kullan.

makyajblogum dedi ki...

Güle güle kullan canımmm :) ben de ilk senden duydum ya GR'un bu serisini, dediğin gibi bir benzerini de China Glaze çıkardı ama tabii ki Golden Rose'da fiyat avantajı var :) o pütürlü yapı nasıl bir his peki?

Junkhead dedi ki...

beggummy, teşekkürleer ;)

makyajblogum,sağol canımcım :-* Evet valla fiyatına göre çok güzeller. Pütürlü yapı da rahatsız edici değil,çok değişik :))

Polishist dedi ki...

Aa ben bunları çok beğeniyordummm, iyi oldu senden duyduğum hemen bakayım:))

makyaj kelebeği dedi ki...

Güle güle kullan canım.

Junkhead dedi ki...

Polishist, bak bak :))

makyaj kelebeği,sağol canım. Senin blogtan görmüştüm sanırım ,sayende aldım hemen hehehh ;)

gonca t. dedi ki...

Cıkarması biraz zor olur gibi görünüyor ama özellikle maviye bayıldım canım güle güle kullanasın :)

Sheena Punk dedi ki...

çoook güzel görünüyorlar! ama pütürlü yapısı biraz korkuttu beni, giysilere takılma ya da telefonu falan çizme gibi şeyler yaparlar mı ki acaba?

Junkhead dedi ki...

Gonca,sağol canım ;) Birer tırnağımda denedim ojeleri,çıkarırken hiç zorlamadı. Şaşırdım :D

Sheena Punk,çok teşekkürler ama korkulacak kadar birşey yok :) Takılacak gibi değiller hiç.

Belle Amie dedi ki...

maviye bittim ! :)

Pembe Püskül dedi ki...

ay bayıldımm haberim bile yoktu bende bende :) mavi çok güzel

Junkhead dedi ki...

Belle Amie,evet mavi çok hoş bir ton ;)

Pembe Püskül,öğrenmiş oldun işte. Denersin sen de en yakın zamanda :)

Yorum Gönder