29 Nisan 2013

Golden Rose Holiday - 61 (dokulu oje)

   
   Geçtiğimiz hafta çarşamba günü Golden Rose online satış sitesinden sipariş vermiştim. Yeni çıkan oje serisi Holiday'den denemekti amacım. Geçen gün zaten ön gösterimini yaptım bu ojelerin,hatırlarsınız ;) 2 renk aldım. Bu seri tamamen dokulu ojelerden oluşuyor. Bu 61 no olan düz mavi bir renk. Diğer aldığım ise simli. Mavinin rengi aslında gerçekte daha farklı,rengi tam yansıtamadım maalesef .. Ojenin sürümü gayet güzel. 2 kat sürdüm. Dokulu ojeleri yabancı markalarda hep görüyordum ve istiyordum. Golden Rose iyi ki bu seriyi çıkardı bence. Aklımda bir de siyah olan simliyi almak var. Başka da almam herhalde :)) Dokulu oje nedir Junkhead diye sorarsanız ... Bu ojelerin üst yüzeyi ,fotoğraflarda gördüğünüz gibi düz değil,pütürlü gibi . Toz şeker görüntüsünde bir doku bu. Ama oraya buraya takılır,yüzümü çizer falan diye düşünmeyin sakın çünkü abartı derecede bir doku değil bu. Ojenin kendinden yüzeyi diyeyim. Aynen mat ojeler gibi,sürdükten sonra bu doku oluşmaya başlıyor . Ben sevdim açıkçası. Denemekten birşey çıkmaz derim ;) Fiyat ise 6,5 tl. İlk 2 fotoğraf gün ışığında,flaşsız. Geri kalanlar flaşlı çekim.










8 yorum:

justuntitled dedi ki...

İçim bir hoş oldu, sanırım kullanamayacağım tek oje budur. Dokulu. Ayy ismi bile bi tuhaf etmeye yetiyo içimiii. (Ben elimi birbirine bile sürtemem, avuç içi tikim var :P )

Bu arada bu ojeyi ilk defa görüyorum, ilkleri yaşatıyorsun bize junkhead :)

Junkhead dedi ki...

Hahahaa niye için bir hoş oluyor yahuu :D Sürsen anlardın öyle garip olmadığını :)) Texture diye geçiyor bunlar orjinalinde tabi,yerli malı yurdun malı olunca dokulu olmuşlar :D Cidden bir ilk yaşattım galiba :)

özge dedi ki...

canım şu taşınma telaşında nasıl canımı çektirdin bu ojelerden acilen almak istedim videonda da çok beğenmiştim tırnaklarında görünce. bir taşınayım alışverişe geri dönüş yapacağım:)

Junkhead dedi ki...

Aaa adaşım taşınıyor musunuz,kolay gelsiiin ;) Rahatlatınca vurursun yine kendini alışverişe :P

alice dedi ki...

hafif pırıltıları da var gibi.. çok hoş görünüyor :)

seher aydın dedi ki...

ya seviyorum ben bu tonları harika görünüyor. ay bir de facebook adresine ulaşamıyorum bennn

Junkhead dedi ki...

alice,pırıltı yok buna,o pütürler göz yanıltmış olabilir :))

seher aydın, evet renk çok hoş ;) Facebook MORjinal sayfamı kastettin sanırım. Bu linkten gireceksin :

https://www.facebook.com/MORjinal

seher aydın dedi ki...

evet sayfanı kastetmiştim ama sayfa kendini yenileyip benim profilime geliyor tekrar. bende mi sorun var ki acaba?

Yorum Gönder