14 Nisan 2013

Essence 3D eyeshadow - 02

  
   Essence'in 3D farları yakın zamanda satışa sunuldu bildiğiniz gibi. Benim de tabi ki mor olanında gözüm vardı ve bulunca direk almıştım :) Renkler çok hoş . Henüz kullanma fırsatım olmadı,kalıcılıkla ilgili birşey söyleyemeyeceğim. Dizaynı pek hoşuma gitti :) Mor olan kısım fotoğraflardan da anlayacağınız üzere biraz sim-ışıltılı gibi. Yani sürerken parçacıklar uçuşabiliyor. Lila olan kısım daha iyi bu anlamda,tozutma yapmıyor. Fiyatı 9.90 tl.idi diye hatırlıyorum. Keşke Essence'in diğer tekli farları gibi 5 tl.civarı olsaymış bunlar da. Fiyatı biraz fazla buldum bu ürüne göre . Diğer renkleri de gayet hoş görünüyor .






6 yorum:

7-24makyaj dedi ki...

hihih morunu kesin Özge alır demiştim doğru tahmin etmişim:) ben de senin gibi gereksiz pahalı buldum bebeğim ve beğendiğim bir kaç renk vardı hesapladım onu alacağıma palet alırım durdurdum valla kendimi:/

Junkhead dedi ki...

Hehehh evet nası da bilmişsin yavrum :P Gugıl swatchlarında çok hoşuma gitmişti renkleri,o yüzden aldım yoksa almazdım 10 tl.verip :)) Sen de gayet mantıklı düşünüp durmuşsun :-*

Pembe Püskül dedi ki...

Uzun zamandır essence reyonuna uğrayamıyorum her gratiste yok malum.. Bu farları da sayende gördüm ama daha deneyemedim..

http://pembepuskul.blogspot.com/

Junkhead dedi ki...

Pembe Püskül, Essence ürünleri Rossmannlarda da var,haberin olsun ;)

★nasli_ dedi ki...

Böyle kuru kuru olmaz gözüne sürüp de ekle görelim morjicim <3

Junkhead dedi ki...

Eveeeet onu da yapacağım inş.bir ara :))

Yorum Gönder