26 Nisan 2013

Dünkü makyajım

   Bu da böyle doğal tonlarda bir makyaj oldu :)








9 yorum:

luna dedi ki...

bi dahaki makyajını smokey yapsana

Junkhead dedi ki...

Tamam canım yaparım :) Aslında normal makyajlarım smokey tarzında oluyor hep,böyle hafif yapmadığım zamanlarda :)

little butterfly dedi ki...

saçlarımız aynı :)

Bengu K. dedi ki...

Makyajın çok hoş görünüyor özellikle rujun rengini çok beğendim ama ten rengi olarak yüzün turuncu boynun beyaz gibi görünüyor, fotoğraftan mı kaynaklanıyor?

Junkhead dedi ki...

little butterfly, benim saçların durumu baya karışık aslında aynı değildir,öyle görünüyordur :)

Bengü,teşekkürler ;) Ten makyajı yapmıyorum ben,sadece çok hafif allık var cildimde. Yüzüm boynumla aynı ton durmuyor normalde de. Cildimde renk düzensizliği,kızarıklıklar olduğu için öyle görünüyor olabilir.

Kozmetik Aynası dedi ki...

Doğal makyajlar inanılmaz yakışıyor canım sanaa <3 <3

Junkhead dedi ki...

Zehracım teşekküüür :-* <3

Belle Amie dedi ki...

cok dogalsin :)

Pembe Püskül dedi ki...

Çok güzel :) fara bayıldım

Yorum Gönder