01 Nisan 2013

Cmts.makyajım (30.03.2013)

  
 Cmts.günü böyle bir makyaj yapmıştım . Uzuuuuun zaman sonra Pastel mor rimelimi kullandım ama çıkarırken yine tövbe ettim :D Resmen işkence bu rimelleri temizlemesi :/ Sırf bu yüzden 1 senedir kullanmıyordum Pastel renkli rimellerimi. Aşırı kalıcı oldukları için çok zor çıkıyor . Bilen bilir zaten :) Ama çok özlemiştim mor rimelimi,napayım ! Tam bir bahara merhaba makyajı olmuş bu aslında hehehh .. O gün tüm gün kısa kolluyla durdum zaten,28 derece idi bir ara ! Kullandığım ürünler ise son fotoda ...









13 yorum:

Ayrıntıcı Bilgi dedi ki...

Takipteyim bana da beklerim modalianlar.blogspot.com :)

Meltem dedi ki...

gözünün altına çektiğin o kalem harikaa:) ben beceremiyorum öyle sürmeyi ya içine sürüyorum hep, bu aralar alerjiden dolayı bişey süremiyorum gözüme ama belki altına çekersem bişey olmaz

özge dedi ki...

çok yakışmış mor rimel bende arkadaşıma verdim onları zor çıkıyor diye ne güzel her rengini almıştım oysa:(

viva dedi ki...

Bende cok merak etmistim hep renkli pastel rimellerinide satilmiyordu almanyada, bence cok degisik olmus, tam senin rengin zaten! : )

Junkhead dedi ki...

Meltem, teşekkürler ;) Essence long lasting kalemlerden mor olan o,tavsiye ederim ;)

Adaşım,sağol :-* Valla bende de 3 renk var. Ama bir daha ne zaman sürerim meçhul,azıcık da kurumuş zaten :/

viva, canım nerelerdesin sen bayadır yoktun ? Teşekkürleeer ;) Valla çıkarması o kadar zor ki,ne kadar sevsem de katlanamıyorum bu rimellere :(

makyaj kelebeği dedi ki...

Pastelin rimellerini hiç denemedim,hatta uzun yıllardır renkli rimel de sürmedim ancak bir dönem mavi rimele takıktım bende.

Kleinn Klein dedi ki...

makyaj super olmus
ayrıca mykonosu sayende kesfettm we wazgeclmezım oldu tesekkur ederm

Junkhead dedi ki...

Kleinn Klein,çok mutlu oluyorum böyle şeyler duyunca :) Mykonos iyidir,vazgeçemezsin ;) Teşekkürler !

Bengu K. dedi ki...

Makyajın çok güzel olmuş, maşallah :) Bir de Flormarın renkli rimellerini tavsiye ederim, renk konusunda başarılılar (bende mavisi, mürdüm rengi ve yeşili var) temizleme konusunda da sıkıntı çıkartmıyorlar.

Pearl Fairy dedi ki...

Valla balms awayle bi güzel ovuştur çıkmazsa namerdim:)
senin rujunu sevdim bir gülü sevdim bir de rujunu yani :D

Junkhead dedi ki...

Bengü,teşekkürler :)) Flormar renkli rimellerden haberim var ama Pastel kadar iyi renk vermezler diye düşündüm hep . İyilerse bir denemek lazım :)

Pearl Fairy, balms away in methini daha önce de duydum ama benim cildim yağlı olduğundan tırstım ondan ya :) Yağlı ciltler için değil demiş çoğu kişi. Bir de göz çevremde yağ bezeleri var,pek yağlı temizleyicilere yönelmemem lazım :( Teşekkürler..

little butterfly dedi ki...

renkli rimelini beğendim herkese bu kadar yakışmaz :)
http://nypdsena.blogspot.com/

Junkhead dedi ki...

little butterfly,teşekkürler ;)

Yorum Gönder