16 Nisan 2013

Ceket modifiye

   Kıyafetlerimi değiştirmeyi,zımbalamayı seviyorum :) Yapsam daha neler yapacağım ama insan biraz üşengeç ve tembel olunca yapmıyor işte peeeh .. Bu spor penye ceketimi geçen sene Bospa'dan 25 tl.ye almıştım. Hatırlayanlar olabilir,o ara bu tarz günlük giyeceğim,spor tarz bir siyah ceket arıyordum. Uzun arayışlarım sonunda da karşıma bu çıktığında direk kapmıştım :) Pek kaliteli olmasa da bana yetecek bir ceket idi kendisi. Aldıktan sonra genelde yakasının bir tarafına rozet takarak kullandım. Geçen gün de biraz daha değiştireyim dedim ve ebay'den en son aldığım şeylerden olan siyah zımbalarla süsledim yakasını :) Sol üst boşluğa özellikle zımba koymadım ki rozet takabileyim diye . Diğer kısımları gelişigüzel zımbaladım. Gümüş renk zımbayla fazla dikkat çekici ve şık bir görünüm alabileceğini düşündüğümden,siyah zımbaları tercih ettim. Ben bu halini pek sevdim ! Bu zımbaların bir de morlarını almıştım. Yakın zamanda farklı modifiye ve diy projeleri yapmayı planlıyorum,bakalım :)) 









4 yorum:

Pembe Püskül dedi ki...

Cekete bayıldımmm eline sağlık güle güle kullan :)

Jero Neal dedi ki...

oha çok güzel olmuş güle güle kullan :d

Junkhead dedi ki...

Pembe Püskül,çok teşekkürleer ;)

Jero Neal,teşekkürler. Ben de çok sevdim :D

little butterfly dedi ki...

güzel olmuş iyi günlerde kullanman dileğiyle

Yorum Gönder