23 Nisan 2013

Bornprettystore'dan spike yüzüğüm

   Yine bir yüzük postuyla daha buradayım :) Artık benim ne kadar yüzük manyağı olduğumu biliyorsunuz :)) Bornprettystore 'dan yeni elime ulaşan ürünlerden biri de bu spike yüzük . Denemem için seçtiğim ürünlerden yolluyorlar. Son seçtiğim 2 parçadan biri de bu fıstık oluyor :) Aynı modelin bir de siyah rengi vardı ama ben üstünün boyasının sonradan çıkma ihtimaline karşı siyah almadım,bu eskitilmiş görüntülü gümüş renk olanı seçtim. Fiyatı ise sadece 2.41 dolar idi. Bornprettystore 'un tüm dünyaya ücretsiz kargosu mevcut . Sitede çoğunlukla nail art malzemeleri,ürünleri yer alıyor. Nail art ile ilgilenenler için gayet fazla çeşitte ,hoş ürünler var. Bakmanızı tavsiye ederim.. Ayrıca bu kodu kullanarak ürünleri siteden %10 indirimli alabilme şansınız var ;) 




  Şimdi gelelim yüzüğüme ...





Parmağıma cuk oturdu . Çok sevdim görüntüsünü :) Bu güzel yüzük için Daisy ve Bornprettystore'a teşekkür ediyorum .
Thanks for these beautiful samples Daisy ! ;)





1 yorum:

little butterfly dedi ki...

çok tarz durmuş

Yorum Gönder