07 Nisan 2013

Bornprettystore armor yüzüğüm

   Birkaç gün önce çoğunuzun adını duymuş olacağı bornprettystore 'dan yorum yapmam için ,kendi seçtiğim bir ürün geldi :) Siteyi bilen bilir,tırnak üzerine ürünler satan bir site. Genelde tırnak süsleri,stickerları,malzemeleri,vb. ağırlıklı ürünlerden oluşuyor . Ama bunların yanısıra takılar,aksesuarlar,kozmetik ürünleri de mevcut . Ben tırnak süsleme olayını pek sevmediğim için, kullanacağım ve manyaklığım olan bir ürün,yüzük seçtim :D Bu armor yüzüğü daha önceleri de ebay'de falan görüp beğeniyordum. Denemem için yollanacak ürün olarak bu yüzüğü seçmek istedim. Bir de altın rengi olanı vardı. Ben tabi ki gümüş renkçi olduğumdan seçimim bu oldu. Yüzüğe bayıldım. Karşıdan rahatsızlık verir gibi görünse de,tam tersi acayip rahat hareket ettirebiliyorsunuz parmağınızı. Parmağınızı kıvırınca bile hiç bir rahatsızlık duymuyorsunuz . Çünkü 4 parçadan oluşuyor yüzük . Yüzüğün fiyatı 3.65 dolar. Biliyorsunuz Tr.de bu tarz yüzükleri 15-20 tl.den aşağı satmıyorlar maalesef. Hem çok uygun fiyatlı,hem de kaliteli bir yüzük bence. Ayrıca bornprettystore 'da tüm dünyaya ücretsiz kargo mevcut. Bu da harika birşey tabi ki ;) Asıl güzel habere gelecek olursam ... Blogumun sağ tarafında gördüğünüz bornprettystore resmindeki,sadece benim takipçilerime özel kodu,siteden alışverişlerinizde kullanarak ,ürünleri %10 indirimli alabilirsiniz ! Zaten gayet uygun olan fiyatlar biraz daha düşecek bu kod sayesinde . 

    Evet %10 indirim kodu budur arkadaşlar :


Gelelim canım yüzüğümle fotoğraflara ... :)










2 yorum:

gonca t. dedi ki...

güle güle kullan canım :) bakalım bende kargo bekliyorum aynı siteden senin de iyi yorumlarını görünce daha da heyecanlandım :)

Junkhead dedi ki...

Sağol canım ;) Seninkiler de gelsin görelim blogunda :)

Yorum Gönder