23 Mart 2013

Useless people !

   2 gündür bu karikatür olayına dadandım ... Kendimi yarattım ve sahneler ayarlıyorum bunlar gibi .. :) Benzemiş mi bana,ne dersiniz ? Böyle bir mor gözlüğüm ve mor ceketim var aynen hihihii ..









11 yorum:

tutarsiz turşu dedi ki...

(: kesinlikle çok hoş olmuş karikatürler...acaba bir program mı kullandınız yoksa hazır şablonlardan mı kullandınız bir siteden falan?

Junkhead dedi ki...

Teşekkürleeer ;) Facebook'ta bir uygulamadan yapılıyor. Adı bitstrips, gugıla yazınca da çıkıyor :) Arkadaki sahneler hazırda var,sen kendi karakterini yaratıp,sahnelere ekliyorsun .

özge dedi ki...

çok şeker olmuş tatlım,valla seni gördüm resmen:))

Junkhead dedi ki...

Hehehh benzemiş yaniii :P

BOŞNAK KIZI dedi ki...

çok güzel bir uygulamaymış :) davetiyemi karikatür olarak tasarlamayı düşünüyorum mutlaka bakıcam siteye :))

Şebnem Kayaol dedi ki...

karikatürleri siz mi çiziyorsunuz çok güzel...

bu arada naçizhane bir çekilişim var katılırsanız çok memnun olurdum:)

http://alisverismakyaj.blogspot.com

Junkhead dedi ki...

BOŞNAK KIZI,bak mutlaka,çok zevkli ;)

Şebnem,hayır ben sadece karakterimi yarattım. Karikatür sahneler hazırda var zaten :)

Shirin Serkan dedi ki...

mor manyaklığı bende de var:))
dinlettiğin müzik te harika..
karikatürler iyi olmuşş. ellerine sağlık..

Junkhead dedi ki...

Shirin Serkan,teşekkürleeer :) Mor candır,hayattır <3 :)

*ssdesignbutik dedi ki...

kesinlikle aynı sen!!! bayıldım ben buna morindrellam hikayeleri keyifle okuyorum

Junkhead dedi ki...

Seninkileri de bekliyorum yavrummmm :-* :D

Yorum Gönder