28 Mart 2013

Ufacık kozmetik alışverişim


   En son Ksk çarşıya gittiğimde birkaç şey aldım. Videosunu çekmiştim,bu da fotoğraflı postu ;) Rossmann ve Yücel parfümeriden yaptım alışverişleri.

   Rossmann'a girer girmez ,Essence yeni ürünlere baktım. 3d farlardan bu mor olanı,gugılda araştırıp çok beğenmiştim. Almadan çıkamadım :) Ama açıkçası fiyatı biraz fazla geldi Essence ürünlerine göre. Diğer tekli farları 5 tl.civarıyken,bu farlar 10 tl. :/ Göz kalemlerini anneme aldım. Long lasting serisinden mavi olanı daha önce kendime almıştım,annem de beğenince ona da aldım. Füme olan ise, Stays no matter what adlı yeni ürün serisinden bir kalem. Smokey grey adlı rengi. 2 rengi daha vardı,koyu kahve ve siyah olmak üzere. Çok çok kalıcı imiş,ileride mutlaka kendime de alacağım. Kalemler 5 tl.gibi birşeydi ;)


Bunlar ise Yücel parfümeriden aldıklarım. Golden Rose rich color serisi ojelerden bir renk almıştım daha önce ve çok beğenmiştim. 2 renk daha aldım.


Ojelerin yakından görünüşü ;) <3









1 yorum:

melisa yağmur dedi ki...

Güle güle kullan :)
http://rengarenkojem.blogspot.com/

Yorum Gönder