03 Mart 2013

The Balm Shady Lady tekli farlar

    The Balm ürünlerini artık sevmeyen yoktur herhalde ? ;) Benim elimde fazla ürünü yok. Bu 2 farı ve 1 ruju var ama ruju bana çok açık kaçtığından süremedim,hediye edeceğim. Allık ihtiyacım da olmadığından allıklarına hiç yanaşmadım şuana kadar .. Ama pigment farlarını ve fırçalarını denemeyi düşünüyorum ilerleyen zamanlarda :) Bu tekli farları Gratis'in son yaptığı %50 indirimden kapmıştım ve tanesi 7,5 tl.ye gelmişti ! İyi ki de almışım diyorum çünkü çok güzeller,çok sevdim <3 Yapıları ve kalıcılıkları (özellikle taupe olan renk) gayet iyi. Bu renkler Shady lady paletlerinde de olan renkler imiş. Yani palet olarak alınca da bu renkler içlerinde bulunuyor parça parça . Benim elimdeki renkler Curvy Cami (mor olan) ve Just this once Jamie (taupe olan) . Neden bilmiyorum ama Just this once Jamie'nin kalıcılığı diğerine göre daha iyi. Belki de bende öyle oldu,emin değilim sebebine :) Ama bildiğiniz şaşırttı beni kalıcılığı,en azından bir 8-9 saat hiç bozulmadan durmuştu . Tabi ben çıplak göz kapağına yapmıyorum makyajları,hep söylediğim gibi concealer+pudra üzerine yapıyorum,böylelikle göz makyajlarım çok daha uzun süre dayanıyor ;) Bir nevi baz görevi görüyor concealer+pudra . İkisi de çok doğal bir görüntü veriyor. Çok çok sevdim,sürümleri de yumuşacık . Paletler bana fazla gelir derseniz tekli farlardan almanızı önerebilirim :) Şimdi fotoğraflara geçelim :









2 yorum:

özge dedi ki...

bu tonları çok seviyorum, rujlarda da:) sanada çok yakışacak renkler:)

Junkhead dedi ki...

Evet adaşım aynen,ben de çok seviyorum :) Her zaman sürüp çıkılabilecek tonlar .

Yorum Gönder