14 Mart 2013

Son kozmetik alışverişlerim (karışık)

   Bu alışverişin videosunu çekip yayınlamıştım. Bu da fotoğraflı postu :) Bunda biraz geç kaldım ama neyse artık .. Bakalım neler almışım son zamanlarda :

   Bunlar Essenceler ve Golden Rose tekli far (internet sitesinden) Stay all day ve Twilight pigment farı 3,5 tl.ye yakalayıp almıştım . İkisi de mor olanlar :) Long lasting kalemlere de aşık olduğumu biliyorsunuz artık. Bu mavisinde aklım vardı,onu da aldım 4e tamamladın kalemleri .   


Bu 3 parçayı 8 mart indiriminde Migros'tan aldım. %50 indirimli hepsi de .


Yine 8 martta Gratis'ten aldıklarım sadece bunlar :D Aseton ve pamuk depolamışım anca :) Haa bir de renkli seyahat boy saklama seti vardı,onu fotoya dahil etmeyi unutmuşum. The Balm'dan bir çöp alamadım maalesef. 8 mart günü 12de Gratis'te olduğum halde,The Balm standı süpürülmüştü resmen.


Bu 2 ruju ise Watsons'tan aldım. Deborah ve Alix Avien ürünler %50 indirimliydi. Deborah ruj 30dan 15e düştü,Alix ise 22den 11e ;)







7 yorum:

j.d. dedi ki...

Hepsini güle güle kullan mor sever :D
Senin yüzünden o Essence kalemlerden alacağım ama ne zaman :D

Junkhead dedi ki...

Hehehh sağol canıım :) Herkes de senin yüzünden diyor bu Essence kalemler için hahaa :D Ama müthişler yaa !

Didem dedi ki...

bende de deborah'ın 06sı var, çok beğeniyorum. güle güle kullan aldıklarını:)

Junkhead dedi ki...

Didem,teşekkürleeer ;) Deborah mat ruj cidden çok hoş :)

makyajblogum dedi ki...

Canım güle güle kullan, çok abartmamışsın! Aferin :P oje de almamışsın!

Aycelce Hayat dedi ki...

benriler stoklanmış yine :) ee tabi onca mor mor ojeleri çıkarmaya bolca gerek :)

hani bazılarımızın ki çoğumuzun dolabı tıklım tıklım doludur ama hep de giycek bişeyim yok deriz ya . ruj konusunda da sanırım sen böylesin. hiç sürcek rujum yok desen şaşırmıcam artık :))))

sevda s. dedi ki...

Benri asetonları kaçırdığıma çok pişmanım. Essence kalemleri de merak ettim. Rujlar da çok uyguna gelmiş, güle güle kullan canım :)

Yorum Gönder