12 Mart 2013

Son giyim alışverişlerim

   Son 1 aydır yaptığım giyim alışverişlerimi toplu halde göstereceğim bu postta :) Daha önce video olarak paylaşmıştım,bu da fotoğraflı hali . Bakalım neler almışım ...

   Bu ikisi modagram.com dan aldıklarım . 20 tl.indirim çekini kullanarak aldım ve gayet memnun kaldım. Üstteki gömlek modagram ın kendi ürünlerinden ve 15 tl.idi,çok sevdim ! Siyah uzun kazak ise Vero Moda'nın,aslında kazak ama uzun olduğu için ben elbise olarak kullanacağım,bir kere giydim bile :) Bunun da indirimli fiyatı 50 tl.idi ama ben çekle birlikte ikisini 45 tl.ye almış oldum .



Bu trenchcoatumsu tatlı renkteki şeyi ise Koton'dan indirimde 50 tl.ye aldım. Çok şeker geldi bana,bu rengi de pek severim :)


Mürdüm tonlu kadife skinny pantolon ise LCW'den,sanırım 30 tl.idi .


Bu iki tunik ise markafoni Sateen kampanyasından. Biri 20,diğeri 23 tl. idi ..



Bu elbiseyi ise LCW 'den aldım ,Xside koleksiyonundan .. Bu model bir elbise uzun süredir arıyordum ama bir türlü hoşuma giden birşey bulamamıştım. Kış bitmesine rağmen,bunu görünce dayanamadım ve aldım tabi ki. Üstümde duruşu da süper ! Bu da 45 tl.idi sanırım .


  Gelelim Bospa mallarıma :))) Biliyorsunuz ben pazarda tezgah deşip,ucuza güzel şeyler almayı çok seviyorum :D Bunlar da son 2dir gittiğimde topladıklarım ;) Hepsini de çoook sevdim !

  Bu saatler artık her yerde biliyorsunuz :) Bizim pazarda 10 tl.cikti,ben de mor kaptım bir tane ama bol geldi maalesef.. Bir ara delik açtırıp ucundan kısalttırmam lazım .


Siyah-beyaz çizgili pantolon arıyordum,bir türlü bulamamıştım. Şimdi bir anda moda olunca her yere düştü,ben de yeni buldum . Bu kot materyalli taytı aldım sadece 12,5 tl.ye hihihii :)


Taytları seviyorum evet ! Değişik,hoşuma giden modeller görünce almadan edemiyorum. Bu taytın da aztek tarzındaki desenini pek beğendim. Baya ince olduğundan,boyunu dizaltı yaptırdım ve yazın giymek için hazır ! 10 tl.


Bu bluza bayıldım a dostlar ! Modelin güzelliğine bakar mısınız ? Arkasında daire bir penceresi var ve şifon. Ön kısmı ise normal trikodan yapılmış. Bu da 10 tl. :)


  Deri tayt veya pantolon almak hep aklımdaydı ama istediğim gibi birşey bulamıyordum. Bu taytı alarak 1 taşla 2 kuş vurdum. Arkası normal siyah tayt gibiyken,ön kısmı tamamen deri görünümlü,suni tabi ki :) Üstümde de tayt gibi değil de deri pantolon gibi durdu ! 10 tl. :D


Bu bluzu da bayılarak aldım . Yumuşak ve delikli bir görünümü var. İçine askılı bluzlarla giyilecek . 15 tl.


Gelelim sadece 3,5ar tl.ya aldığım fıstıklara :D Salaş,bol üstlere acayip takıldım son 1 senedir. Hala alıyorum gördüğünüz gibi. Ama çoook rahat oluyorlar,napayım . Buarada Bospa'dan aldıklarım hep siyah olmuş,farkında değilim . Bu t-shirtleri hep L,XL falan aldım çünkü küçük bedenleri yoktu. Nasolsa salaş model ve 3,5 tl.diye çok beğendiğim için aldım :))


Bu kurukafalıya ba-yıl-dım ! <3














6 yorum:

guzellikgezegeni dedi ki...

Bospa'da ne güzel şeyler buluyorsun canım. Sırf bospa için izmir'e gelesim var :p Video'da gözümden kaçmış sanırım kaplanlı tişört ne kadar güzelmiş (:

Junkhead dedi ki...

Hehehh sağol canım :) Evet Bospamız 1 tanediiir ablası :D Ben artık pazar uzmanı oldum,herkes de bulamıyor böyle şeyleri haa .. Gel valla gelirsen götürürüm ben seni :P

Gurme Şirine dedi ki...

güle güle kullan canım...
çok güzeller...

Junkhead dedi ki...

Gurme Şirine,sağol canım ;)

*ssdesignbutik dedi ki...

sana bordo da çoook yakışıyor:) hepsi şahanee benide götür gittiğin yere hepsi şahane ve tam sanlık bayıldımm güle güle giy komnbinleride bekliyoruz

Junkhead dedi ki...

Senemim sağol :-* Süperler di mi hehehh :)

Yorum Gönder