22 Mart 2013

Son giyim alışverişim

   Biliyorsunuz ben bir pazar insanıyım,çok seviyorum pazarları ve ucuza güzel parçalar bulmayı :) Bospa'dan bu hafta yine birkaç parça şey buldum,aldım. Hepsine de bayıldım,harikalar ve yine çooook ucuzlar !! Kıskandırmak gibi olmasın ama ben yine 3 tanesi 10 tl.ye t-shirt aldım a dostlar hehehh :D Hem tarzıma uygun hem de gayet iyi kalitede oldukları için bu muhteşem fırsatı kaçıramazdım tabi ki . T-shirtlerin tanesi 3,5 tl.,3ü 10 tl.ye geldi :) Onlar dışında 2 parça daha aldım .. Hadi bakalım o zaman :

    Nasıllar ama ?? Bence özellikle ilk 2 t-shirtün Bershka,Stradivarius,vb. mağazalardaki t-shirtlerden bir farkı yok. Onların tanesini 20-25 tl.ye satarlarken,ben 10 tl.ye 3 tane aldım hihihihii :P




Bu siyah-beyaz aztek desenli tayta da görür görmez bayıldım ve kaptım. Sadece 5 tl. :) 


Bu da biraz gereksiz yere LCW'den aldığım mor pantolon :) Bende bu ton mor pantolon yoktu,o yüzden aldım diyelim . Xside serisinden ve 30 tl.


Son olarak ise daha önce başka bir sitede görüp bayıldığım ama alamadığım,geçen gün 1v1y.com da tekrar karşıma çıkan Koton Ole ceket ! Bayıldım buna ve 80 tl.den 30 tl.ye düşmüştü ;) Arka kısmı şifon yapıda,geri kalanı da güzel,kalın bir penyeden.










9 yorum:

Tuğçe Demir dedi ki...

Bayağı uyguna bir alışveriş olmuş.. İyi günlerde giy :)

emine uluisik dedi ki...

canımm tam tarzına uygun harika şeyler bunlarr çok beğendim güzel günlerde giyy :)

Junkhead dedi ki...

Tuğçe,aynen öyle oldu ,teşekkürleer ;)

Eminecim,süperler evet <3 Teşekküüür ;)

Sherfinka Onay dedi ki...

hihi ceketten bende de var (: okadr uygunken bnde dayanamamstm en guzel gunlerde kullan canm bospanin tshirtleri bur harikaa (:

Junkhead dedi ki...

Canım,teşekküüür :) Çok hoş ceket di mi ama :D Sen de güle güle giiiy ! Bospa tam bir hazine,arayınca bulunuyor :)

Güzellik Gezegeni dedi ki...

Bayıldım! Zevkine hayranım canım ya o tişörtler ne kadar güzel :)

Junkhead dedi ki...

Canım teşekküüüür ! Süperler di mi ya ben de bayıldııım <3

BOŞNAK KIZI dedi ki...

bayıldımmm tişörtlere güle güle kullan canım :)

msblueblack dedi ki...

eneeem kıskandım bospaaa :( ben de gelmek istiyorummm :)

Yorum Gönder