20 Mart 2013

NYC In a minute - Bowery Black


  Watsons'a NYC ojelerin geldiğini biliyorsunuzdur artık . Ben de duyduktan sonra gittiğimde bu rengi seçmiştim. 2 ayrı seri var. Bu seri ojeler 3.99,diğer seri 4.99 tl.den satılıyor. Ben yine Junkhead tonlarından giderek bu hafiiif maviye de kaçan metalik fümeyi aldım :) Gayet güzel bir renk . Oje hakkında aslında fazla birşey söyleyemiyorum çünkü kıvamını anlayamadım :D Bayılmadım da ama kuruma hızı fena değildi. Renk güzel,gerisi boş diyim hehehh .. 2 kat sürdüm ve fotolar flaşlı ... Buarada parmağımdaki yüzüğü sadece 1 tl.ye Ayvalık'ta bir tezgahtan almıştım geçen yaz . 1 tl.lik yüzük gibi duruyor mu hiç hahaa :D








4 yorum:

Belle Amie dedi ki...

rebnke bittim :)
belleeamie.blogspot.co.uk

kontes dedi ki...

ben de bakayım gittiğimde, baharlık renkler yok muuu :o

Junkhead dedi ki...

Belle Amie,çok güzel di miii :)

kontes,var yavrum olmaz mııı :P

*ssdesignbutik dedi ki...

ben senin yüzüklerine bayılıyorummm!!
ve renk şahane ayrıca onu bilmiyordum hemen uğramam lazımm :D

Yorum Gönder