05 Mart 2013

Mua Undressed paletiyle makyajım


  Bugün böyle bir makyaj yaptım :) Mua Undressed paletimi nedense pek kullanmıyorum, daha sık kullanayım dedim ve içlerinde en beğendiğim kahverengilerden birini kullanarak böyle bir göz makyajı yaptım. Tenimde ise sadece Nyx-Chocolate moose allık var. Nyx allıklarımı çok seviyorum,aldığıma asla pişman olmadığım ürünler kendileri ;) Rujumu da artık zaten tanıyorsunuz,canım aşkım Loreal caresse-Seductive beige :D Kullandığım 2 farı işaretledim son fotoda,koyu kahveyi göz kapağıma,bej rengi de kaşaltıma uyguladım .







11 yorum:

kontes dedi ki...

Ruj supper yahuuu <3

özge dedi ki...

nyx allığı mı o görünen canım ?

özge dedi ki...

pardon canım yazmışsın zaten nereden alıyorsun bu allıkları hangi siteden ?

Junkhead dedi ki...

Burcuuu,%50 indirim olursa al bence harika bir ruj ! <3

Adaşım evet allık Nyx,fotoda sağda açık olan ;)

Junkhead dedi ki...

Özgecim,ben kozmetik yasağı öncesi cherryculture dan almıştım.

makyajlı kareler dedi ki...

bu far paleti bende de var canım severek kullanıyorum:)

Junkhead dedi ki...

makyajlı kareler,evet çok kullanışlı bir palet gerçekten ;)

audrey dedi ki...

mua undressed paletten çok memnunum ben de..

Şebnem Kayaol dedi ki...

Merhaba,bence de ruj çok tatlı, çok sevdim rengini

Takipleşmek dileğiyle bana da beklerim:)
www.alisverismakyaj.blogspot.com

Rainbow Gatherer dedi ki...

bu far paleti bende de var, burada yazmıştım :

http://rainbowgatherer.blogspot.com/2013/01/new-beauty-cosmetics.html

ben hergün kullanıyorum cunku cok doğal renkler ve cok kalıcı =) loreal caresse benimde favorim =)

Junkhead dedi ki...

audrey,evet çok güzel bir palet :)

Şebnem,ruj favori nude rujum zaten aldığım beri deli gibi kullanıyorum :))

Rainbow Gatherer, herkesin sevdiği bir palet cidden . Sevmeyen yoktur herhalde,renkler çok kullanışlı :) Caresseleri de çok seviyoruuum <3

Yorum Gönder