08 Mart 2013

Küçük bir ön gösterim ,yeni bir ruj :)

   Bugün Gratis ve Watsons takıldım ben de herkes gibi :) Ama pek fazla şey almadım. The Balm'dan bir çöp bile alamadım zaten standı süpürmüşler resmen :/ Aldıklarım için video ve post yapacağım . Bu postta ,aldığım 2 rujdan birini göstermek istedim. Watsons'tan aldığım Deborah mat serisinden bir ruj. %50 indirimdelerdi,ben de biliyorsunuz çok ruj ihtiyacı olan bir insanım yaa (!?) yine ruj aldım :D Rengi ve yapısı çok hoşuma gitti,tamamen mat bir duruşu var. Siz nasıl olmuş,yakışmış mı ? Merak ettim,yorumlarınızı beklerim arkadaşlar :)





8 yorum:

Aycelce Hayat dedi ki...

bu tonlar sana zaten çok yakışıyor ama zilyon tanerujun varken yine dayanamamışsın :)

Junkhead dedi ki...

Sağol canım ;) O kadar rujum ,bari hepsini dönüşümlü sürsem gam yemem ama hep 2-3 ruja gidiyor elim :D

SeV OnU dedi ki...

kesinlikle superrr sana da cok yakismis bende bu renkleri gunluk hayatta cok kullaniyorum,gule gule kullan canim ♥♥

Junkhead dedi ki...

Sağol canııım,sevindim yakıştırdığınıza :) Alışayım süreyim ben de di mi :D

yeşim duman-puki dedi ki...

Ruj güzel zaten twitter'dan da yazmıştım =)
Bu arada mimlendiniz =) http://jade-duman.blogspot.com/2013/03/mimlendim.html

Junkhead dedi ki...

Ooww teşekkürler efeniim,mime hemen ışınlanıyorum :D

özge dedi ki...

çok ruj iyidir:)
çok yakışmış canım videonu bekliyorum..

Junkhead dedi ki...

Sağol adaşım,videoları yarın çekeceğim inşallah ;)

Yorum Gönder