31 Mart 2013

Güneş gözlüklerimize ulaşma kolaylığı :)

   Arkadaşlar, daha önce şuradan kaynak belirterek ve fikir alarak,sizlere burada bir diy önerisi sunmuştum :) Ben de yapmak istiyordum ve bugün yaptım :)) Gerçi sadece 7 tane gözlük sığıyor askıya ama ben en çok kullandıklarımı sıraladım . Daha bir bunun kadar daha var aslında ama 2.askıyı asıp fazla yer kaplamak istemedim tabi ki. Bununla yetindim. Kılıflarından gözlük bulmak benim için biraz sorundu. Acelem varsa hangi gözlüğün hangi kılıfta olduğunu çok çabuk bulamıyordum :) Bu şekilde sadece gözlüğümü seçip kılıfına koyacağım hehehh .. Henüz bilmeyenler için de tekrar bu fikri sunmuş oldum .







5 yorum:

alice dedi ki...

aiy süper fikirmiş, çok da cool görünüyor dekorasyon açısından :)

Junkhead dedi ki...

Evet canım görüntü de çok hoş oldu :) Artık kılıf kılıf aramıcam gözlükleri hehehh

PrettyWeird dedi ki...

Çok güzel bir diy, benim gözlükler odanın hertarafında farklı yerlerde geziniyorlar, acelem varsa kafayı yiyorum. En soldaki gözlüğü de çok beğendim ayrıca ^.^

Junkhead dedi ki...

PrettyWeird,süper di mi :)) Dene sen de mutlaka . Valla rahatladım bu şekilde :)

kedimsiz asla dedi ki...

10numara 5yildiz yaa harika fikirr:)

Yorum Gönder