23 Mart 2013

Golden Rose rich color - 32


  Yine bir ojeyle buradayım :) Golden Rose'un bu serisinden 1-2 ay önce bir oje alıp çok beğenmiştim. Gerek fırçası,gerek yapısı olsun benden tam puan almıştı. Başka renklerinden de almak aklımdaydı ve 2 rengini daha aldım geçen gün . Bir tanesi bende benzeri olmasına rağmen (bknz. Golden Rose - 54) yine dayanamayıp aldığım bu 32 numara :) Benzeri dediğim GR 54 neredeyse aynı gibi bununla,ama 54 benim favori mor ojelerimden olduğu ve fazla mor da hiçbir zaman göz çıkarmayacağı için bunu da aldım :D Tam anlamıyla muh-te-şem !! <3 Tırnaklarıma bakmaktan kendimi alamıyorum,ben aşığım bu renge ! 2 kat sürdüm ve fotolar flaşlı ... Buyrun kendiniz görün güzelliği :) Buarada ojenin rengi fotolardan göründüğünden çok daha canlı bir tonda  .










4 yorum:

Şebnem Kayaol dedi ki...

renge bak çook hoşmuş çokda güzel duruyor:)

bu arada naçizhane bir çekilişim var katılırsanız çok memnun olurdum:)

http://alisverismakyaj.blogspot.com

Junkhead dedi ki...

Şebnem,teşekkürler ;) Çekilişin hayırlı olsun ama ben katılmıyorum çekilişlere :)

*ssdesignbutik dedi ki...

sana mor panjurları olan içi dışı mor bir ev alıcam :D

Junkhead dedi ki...

Hihihihiii :P Dışı siyah,içi mor olsuuuun :D

Yorum Gönder