29 Mart 2013

Cici hediyelerim

   Bugün en sevdiğim blogger arkadaşlarımdan olan Senemim den bir paket aldım :) Geçenlerde blogundaki bir postta, deco bantlardan bir türlü bulamadığımı yazmıştım . Blogger arkadaşlarda hep görüyordum ama nedense benim karşıma çıkmıyordu bu meretler :) Senemcim bana yollamak istedi . İçine birkaç parça cici de ekleyip göndermiş. Mor kurdele eklemesi ve beni çağırmadılar diye yakındığım Lush etkinliğini düşünerek Lush fun ürününden bir parça bile yollaması ,bu kadar düşünceli olması benim çok hoşuma gitti :)) Senem'in bende hep ayrı bir yeri vardır. Blogumu ilk açtığım zamanlardan beri,beni hep destekleyen,yorumlarını hiç eksik etmeyen,hatta bana MORİNDRELLA lakabını takan canımcımdır benim :) Minik notlar da koymuş pakedin içine. Çoooook teşekkür ediyorum kendisine <3







4 yorum:

*ssdesignbutik dedi ki...

seni yerimmm ben yerimm!! morindrellam seni mutlu görmek beni de mutlu ediyor. Senin de yerin bende ap ayrıdır! güzel günlerde kullan hepsini tatlım :) kocaman öpücükler
Mor kraliçem seviyorum seni <3

*ssdesignbutik dedi ki...

ayrıca bantlarla yapacaklarını merakla bekliyorum : )

Junkhead dedi ki...

hihihihii karşılıklı yiyişiriz :D böyle diyince bir garip oldu laf :))) bantlarla neler yapıcam bakalım ilerleyen zamanlarda gösteririm yapınca yavrum :-*

kontes dedi ki...

çok cicilerrr <3 güle güle kullanasınn

Yorum Gönder