30 Mart 2013

Bugünün kombini (30.03.2013)

    Bugün annem ve babamla, Üçkuyular'daki Levent Marina'ya gittik. Daha önce hiç gitmemiştik,görelim dedik . Gerçi cafe-restaurantları ve güzel bir ortam olması haricinde pek bir olayı yokmuş :) Rengarenk seyyar arabaların olduğu bir mekan vardı,arabaları çekmesem,morunun önünde de çekilmesem olmazdı ! :D Hem kombinimi hem de cici,bonbon gibi arabaları size göstermek istedim. Yakın zamanda açacaklar sanırım,bugün kapalıydı burası . 





Ben video olarak,canlı canlı da kombini göreceğim derseniz ise buyrunuz efenim ;)




9 yorum:

7-24makyaj dedi ki...

Kombinini yesinler! şimdi videoyu da izlecem^^ ayrıca arabalara bittim Özgeem:)

Junkhead dedi ki...

Hihihii benden anca böyle kombinler çıkar yavruuum :P Di mi ya arabalar çok hoştu !!

makyajblogum dedi ki...

O arabalar ne kadar tatlı, ama sen çok daha tatlısın <3

Junkhead dedi ki...

Sağol canımcım :-* Sen de tatlısın,ben de hepimiz tatlıyıııız hehehh <3

j.d. dedi ki...

Hihihihi nasılda bulmuşsun arabanı ^^ Yerim seni Morindrella :)

Junkhead dedi ki...

Eveeeet bulurum her zaman morları :P Teşekküüüür canım :-*

Shirin Serkan dedi ki...

çok sevimli arabalar.. iyi düşünmüşler..
müzik ziyafeti için teşekkürler..
harika parçalar...
youtube u açmama gerek kalmadı.
blogundan dinliyorum müzikleri..

Rainbow Gatherer dedi ki...

ne şirin biyermiş burası, yazın ne canlı olur .

Junkhead dedi ki...

Shirin Serkan,cidden çok sevimlilerdi :)) Müzikleri dün akşam ekledim,bunları seçtim şimdilik. Beğenmene sevindim ;)

Rainbow Gatherer, evet hoş bir yer. Daha tüm cafeler tam açılmamıştı tabi,yakında açacaklarmış.

Yorum Gönder