25 Mart 2013

Blog fonumdaki gizemli şarkı :)

 Arkadaşlar, bu şarkıyı blogumun fonuna eklediğimden beri o kadar çok kişi beğendi,sordu ki ... :) İyi ki koymuşum ,size bu şarkıyı sevdirdim :) Gerek mail atarak,gerek Facebook'tan,gerekse buradan yorumlarla sürekli soranlar oldu . Çok hoşuma gitti bu durum . Şarkıyı klibiyle birlikte paylaşmak istedim. Dinleyen,dinlemeyen,seven,sevmeyen herkes açsın yine dinlesin ,hadi bakalım ... Buarada ben bu şarkıyı Due Date filmiyle keşfettim. Film sırasında da çalan bir şarkıydı . Soundtrackinde de mevcut tabi ki. Bu bilgiyi de vermek istedim size :) İyi dinlemeler ...






5 yorum:

Poliship dedi ki...

Aaa bu parça o filmde mi çalıyordu?Ya o filme bayılmıştım.Bir daha izliyeyim.2 sevdiğim oyuncu oynuyor.

Junkhead dedi ki...

Evet canım orda çalıyordu :) Ben filmle birlikte müziklere de bayıldığımdan,film sonrası hemen soundtrackini indirmiştim. Robert Downey zaten adamımdır,Zach'i de pek severim kerata :D

Bengu K. dedi ki...

ben sayfanıza ilk girdiğimde hemen ilk duyduğum kelimeleri google a yazıp lyrics diye aratıp şarkıyı bulup indirivermiştim :) gerçekten ilgi çeken bir şarkı, paylaşım için bu şarkıyı bana tanıştırdığınız için teşekkürler...

Junkhead dedi ki...

Bengü,ben teşekkür ederim fikrini paylaştığın için. Mutlu oldum :)

Şebnem Kayaol dedi ki...

çok güzelmiş:)

Yorum Gönder