21 Mart 2013

Beautyuk Pearl Eyelinerlar (swatchlarıyla)

     Beautyuk alışverişimden sizlere bahsetmiştim . Bu yazımda da aldığım 3 eyelinerı tanıtacağım ;) Aslında 2 tane almıştım ama biri yanlış renk gelip,sonra doğrusu yollandığı için elimde 3 renk oldular :) Eclipse,Blue Lagoon ve Purple Haze renkleri bendekiler .. Önce toplu bir bakış atalım :


Benim bu alışverişteki asıl amacım tabi ki de güzeller güzeli Purple Haze rengine kavuşmaktı :)) Buarada Beautyuk siparişim ve bazı bilgiler için şu postuma bakabilirsiniz . 


Ben şimdilik sadece Eclipse rengini kullandım . Kalıcılık çok çok iyiydi. Yapısı da güzel ama yaşadığım tek sorun ,ürünü tek geçişte opak bir şekilde sürememek oldu. Bilmiyorum belki sorun bende,ama 2-3 kez üzerinden geçerek opaklaşmasını sağladım. Fiyat zaten çok uygundu, 3,5 pound ;) Ürünün diğer renklerine şuradan göz atabilirsiniz ..

Soldan sağa : Blue Lagoon,Eclipse,Purple Haze

Gördüğünüz gibi Eclipse düz bir füme değil. İçinde hafif mavi ışıltı/yansımalar olan bir füme. Renklerin hepsi metalik görünümdeler. Purple Haze'i kullanmak için sabırsızlanıyorum !! :)








10 yorum:

7-24makyaj dedi ki...

her bir renk ayrı ayrı senlik minnoşum bunlarla yapacağın makyajları da bekliyorum:)

Junkhead dedi ki...

Sağol yavruş,süper renkler di miii :P

bir makyaj blogu yazarı işte dedi ki...

çok güzeller bende her an alabilirim

Şebnem Kayaol dedi ki...

Çok güzel renkler:) makyajları merak ettim bende çok:)

Buarada bloğumda çekilişim var katılmak isterseniz:)

www.alisverismakyaj.blogspot.com

luna dedi ki...

3 rengin 3 ü de harika. Güle güle kullan. Senin yüzünden odamı mora boyadım, bana da bulaştırdın:)

Junkhead dedi ki...

bir makyaj blogu yazarı işte,valla her rengi de harika :)

Şebnem,teşekkürleer ;)

Aytülcüm,teşekkürler,ben de bayıldım renklere valla. Mor manyaklığım cidden bulaşıyor herkese :))

Pearl Fairy dedi ki...

Eclipse aradığım renkti!
Ayıp derler senin bu yaptığına ama yani oldu mu şimdi yakıştı mı :D
Yani sür de görelim yakışıcak mı o anlamda :D

Junkhead dedi ki...

Pearl Fairy,hihihihii :P Teşekkürleeeer :) Sen de sahip olursun inşallaah !

makyajblogum dedi ki...

Canıımmm güle güle kullan, çok güzeller :) o mor renkli olanı ilk gördüğünde ne kadar heyecanlandığını hatırlıyorum :D

Junkhead dedi ki...

Sağol canımcım :-* Evet ya heyecanlanmıştım tabi hahaa :D

Yorum Gönder