17 Mart 2013

Beautyuk alışverişim :)

   
   Arkadaşlar Beautyuk sitesinden yaptığım alışverişi,önceki videolarımdan birinde göstermiştim. Bu da fotoğraflı post hali oluyor ;) Beautyuk bir İngiliz drugstore markası imiş. Bizde Golden Rose,Flormar neyse onlarda da o şekilde kanımca. Ben bu markayı keşfedeli pek fazla olmadı aslında. Ama keşfettiğim gibi direk araştırmalara girdim tabi gugılda :) Yabancı bloglarda pearl eyeliner ve farlarının çok çok övüldüğünü ve memnun kalmayan olmadığını görünce de denemek farz oldu . Ayrıca bu alışverişimin asıl kahramanı Purple Haze adlı pearl eyeliner :D Bu eyeliner ı daha önceki postlarımdan birinde sizlere göstermiştim "Bu benim olacak !" diye ,belki hatırlarsınız . Artık benim bu fıstık ve arkadaşları hehehh :)) Öncelikle ben bu siteden aşırı derecede memnun kaldım,herkese tavsiye ederim. Kozmetik yasağı hala var tabi ki ama riske girip küçük miktarlarda ve paketlerle sipariş verebilirsiniz. Ben öyle yaptım ve elime ulaştı . Bu işin en önemli püf noktası ise : siteye,paket üzerine "gift(hediye)" yazdırmayı rica etmeniz. Bu sitede ödeme aşamasına gelindiğinde bir istek kutucuğu çıkıyor,o kısma yazdım ben. Oraya yazabilirsiniz bu isteğinizi. Benim pakedim 10 günde elime ulaştı. Ama mor eyeliner yerine mavi yollamışlardı. Ben tabi mora kafayı taktığımdan,aynı gün akşamı siteye mail attım. Durumu bildirdim,yanlış renk geldiğimi söyledim ve jet hızıyla bana geri dönüş yapıp,doğru ürünü yollayacaklarını söylediler. Bu mailden 5 gün sonra ise mor eyelinerım elime ulaştı ! Müthiş hızlı ve ilgili bir site,takdir ettim gerçekten. Yerli firmalar da örnek alsın diyorum ! :) Şimdilik sadece Eclipse rengi eyelinerı kullandım,kalıcılık çok çok iyi,tek olumsuz yönü tek geçişte tam rengini vermedi. 1-2 kez daha üstünden geçip opaklaşmasını sağladım ama onun dışında fiyatına göre harikalar bence. 4 ürüne,kargo dahil 40 tl.verdim,bence gayet iyi . Biraz uzunca yazıyorum ama kimsenin aklında soru kalmasını istemedim. Açıklayıcı bir şekilde açılış yapayım dedim. Merak eden,bilgi isteyen arkadaşlara da bir faydam olmuştur umarım ;) Artık gelelim cicilerime :))



Far paletini,kullanabileceğim en uygun tonda olan Earth Child seçtim. Pigmentasyon gayet iyi,başka bir post yapacağım bunun için :)












10 yorum:

pekbilmiş dedi ki...

farların rengine bayıldım :) güzel günlerde kullan :)

asude glaze dedi ki...

farların şekli sigmanın paletlerini andırdı:)güle güle kullan, şu güümrük meseleleri çıkmasaydı iyiydi:(

Junkhead dedi ki...

pekbilmiş,teşekkürleeer ;)

asude glaze,Sigma paletleri görmedim hiç :)) Teşekkürler ! Valla denedim geldi diyorum hehehh :)

cyborg dedi ki...

Evet, açıklayıcı olmuş:)

Yalnız bazı siteler gift olayını kabul etmeyip kıllık yapıyorlar. Senin pakede kesin gift yazmışlar değil mi? Benim ricalarıma rağmen "cosmetic" yazanlar da çok oldu çünkü -neyse ki sorunsuz ulaştılar.

Junkhead dedi ki...

cyborgcum,evet gift yazmışlar :) Mor eyelinerı yolladıklarında da yazmışlar,takdir edilesi bir site :)

j.d. dedi ki...

Ne güzeller!! Özellikle mor linerı çok merak ettim ^^
Güle güle kullan canım :)

Junkhead dedi ki...

j.d.,sağol canıım ;) Swatchlarıyla bir post yapacağım yakında,video da tabi .

makyajlı kareler dedi ki...

hepsine bayıldım canım. keşke şu yasak da olmasa iyiydi. makyajlarını bekliyorum canım:)

★nasli_ dedi ki...

Wooww far paleti tam benlikmiş,güle güle kullan canııımmm <3

Junkhead dedi ki...

makyajlı kareler,sağol canım ;) Kullandığım zaman post yapacağım elbet .

Nazlıcancan,evet sana da lazım bir tane bu paletten :D Teşekküüür !!

Yorum Gönder