11 Mart 2013

11 soruluk bir mim

   Sevdiğim bir youtuber ve blogger arkadaşım Yeşim beni geçen gün mimlemişti . Kendisine tekrar teşekkür ediyor ve hemen sorulara geçiyorum :)

1- En son kime yalan söyledin ? Neden ?
Cidden hatırlamıyorum :)

2- Biz okumuyoruz farzet,kendine bir itirafta bulun ..
Yaz gelmeden yürüyüşe başlasan iyi olacak. O kadar kg.yu verdin,gitti tamam da sıkılaşamadın bir türlü 2 senedir !

3- Şuan istediğin işi mi yapıyorsun ?
İşim olduğunda bu soruya dönerim :)

4- Mutlu musun ?
Ben bu soruya kesin bir cevap verebilecek bir insan olamadım hiç ama sağlığımız yerinde,ailemiz yanımızda olduktan sonra mutluyum demek en doğrusu olur sanırım ;)

5- Keşke ..?
Ohooooo,keşkelere başlasam bitmez ,o yüzden susuyorum :)

6- Sence ideal eş nasıl olmalı ?
Benim gibi olmalı :) Benim kadar dürüst,benim kadar açıksözlü ve benim kadar iyi kalpli bir olmalı .

7- Nerede yaşıyorsun ve ömrünü nerede geçirmek istiyorsun ?
İzmirimde yaşıyorum doğduğumdan beri ve burada yaşayıp ölmek isterim <3 

8- Korkuların neler ?
Pek fazla korkum yok sanki .. Hiç düşünmedim .

9- Seni en çok ne mutlu eder ?
Çok şey var ya .. Mesela iltifatlar mutlu eder,herkesi ettiği gibi . Yeteneğim veya fikirlerimle ilgili güzel,olumlu sözler duyunca da çok mutlu olurum. Bazen çok aradığım,beklediğim bir filmi nette bulup indirirken çok mutlu oluyorum :D Haa bir de cips yerken tabi ! :P




10- Hayatında en çok utandığın an/anı ?
Geçiniz :)

11- Kendinde en sevmediğin özellik ?
Fazla iyi niyetliyim,herkesi kendim gibi sanıyorum :/ 

    Bu mimi yapmayan ve yapmak isteyen tüm arkadaşlara yolluyoruuum ;)







6 yorum:

makyajblogum dedi ki...

Canım ne güzel cevapların ama itiraf etmeliyim o sondaki cipsi görünce gülmedim değil. Bu arada blogu açınca çalan şarkı nedir? Adını okuyamadım bir türlü...huzur verici bir şarkıymış :)

Junkhead dedi ki...

Hahaa beni mutlu eden şeyler içinde cips yazmasam olmazdı,daha çok şey var tabi de ben temsili olarak seçtim :D Şarkı çok sevdiğim bir şarkıdır canım Fleet Foxes-Mykonos ;)

akmayan göz kalemi dedi ki...

canım cips çekti ya, konulur mu öyle :D

Junkhead dedi ki...

Hahaa en azından gece yayınladığımda görmedin,ona şükret :P

özge dedi ki...

of canım ya ye ye cipsleri kilo alma olacak iş değil çok kıskanıyorum ama ya:)

Junkhead dedi ki...

Hehehh adaşım valla kg.almıyorum ama yağ olarak kalıyor spora bir başlasam iyi olacak,yürüyüşe başlamam lazım yakın zamanda :)

Yorum Gönder