12 Şubat 2013

(video)Devasa yüzük koleksiyonum (kendi yaptıklarım)

    Devasa yüzük koleksiyonumun ilk videosu yayında arkadaşlar ;) Diğer video ise satın aldığım ,hazır yüzüklerimden oluşuyor. Bu videodakiler sadece kendi yaptıklarım. İyi seyirleeeer ... :)


9 yorum:

Merve Yıldız dedi ki...

Canım ellerine saglık ama benim bi önerim olcak sana kabul edersen. Örnegin ben takı takmayı çok seven biriyim ancak mor renk yada meta tarzı seylerden pek hoşlanmıyorum.Ama sen kendi tarzının dısına cıksan bence daha çok kişiye hitap edersin diye düşünüyorum. Umarım beni yanlış anlamamışsındır. :) öpüyorum.

valki dedi ki...

ses tonuna bayılıorum ama ben ya^^

Junkhead dedi ki...

Mervecim,sağol ;) Yok yahu niye yanlış anlayayım,dediğin şeyin farkındayım zaten evet ama ben tarzımın fazla dışında birşey yapamıyorum ya öyle bir sorun var :) Yapsam daha çok kişiye hitap edecek biliyorum ama benim kafa bunlara çalışıyor anca :)) Bu tarz ürünlerin de beğenenleri ayrı oluyor gerçi,herşeyin bir hitap ettiği grup var işte.

valkiciiik,teşekküüür hihihhiii :P

Aycelce Hayat dedi ki...

yüzüklerin efendisi diye sana demeli :))) amma çok yüzük var maşallah. bende de var aslında ama evli olup alyans takmak gibi bir durum olunca her yüzüğü takamıyorsun malesef.o altın rengi ne meret birşeyse aksesuar yüzüklerle nerdeyse hiiç uymuyor. :((

Junkhead dedi ki...

Ayselcim evet biraz yüzüklerin efendisi oluyorum galiba :)) Bence gümüş seçmek lazım alyansı hehehh :D Ben olsam öyle seçerdim yani .

GulsahElpe dedi ki...

tasarımlarının hepsi çok hoş. sıkılmadan izledim tüm videoyu. en çok da yanar dönerli olanı beğendim :)

Junkhead dedi ki...

Teşekkürler Gülşah ;) Yanardöner boncuklular benim de favorimlerimden :)

*ssdesignbutik dedi ki...

sesini sevsinler morindrellam süpersin takdire şayan hepsi görür görmez hepsini bi arada waow dedim. Ayrıca dediğin gibi kitlende o yönde oluyor farklı şeylere insanın eli gitmiyor haklısın kafa o yönde çalışıyor. Ama merve doğru demş ama sende haklısın :D :D

Junkhead dedi ki...

Senemim teşekküüür :-* Aynen yaa cidden diğer tarz takılara kafam çalışmıyor,yani denesem bile olmaz diyim :D Merve de haklı,başka tarzlara uygun takılar yapsam tabi ki kitle daha geniş olacak ama ben karışık tarz yapmak da istemem . Bunları yaparken keyif alıyorum hem :)

Yorum Gönder