17 Şubat 2013

(video)Bittikçe tekrar tekrar aldığım ürünler

   Herkese iyi seyirler arkadaşlaaaar ... :)


2 yorum:

*ssdesignbutik dedi ki...

o kalyon oje beni nasıl dertli bir seyden kurtardı anlatamam soyuluyordu resmen tınaklarım sımdı duzeldıler ama yeniden alıcam. Bir de o roll -on bende de varr çook memnunum :D

Junkhead dedi ki...

Aynen canım ya Kalyon cidden işe yarıyor. Beni çok şaşırtan ürünlerden oldu :)) Kullandığım süre boyunca sadece 2 tırnağım kırıldı,onun dışında çok iyi valla sertleştirdi de :)

Yorum Gönder