25 Şubat 2013

(video) Günün kombini ve sürpriziiiii :)

   Hihihihiiii :)))


4 yorum:

Aysegul Gureli dedi ki...

Seni uzun zamandır takip ediyorum.Çok şekersin.Ayrıca çok da güzelsin.Yaptığın makyajlara,giyim tarzına,ojelerine bayılıyorum.İşin için de çok sevindim.Darısı benim başıma.
Sevgiler
Ayşegül Güreli

*ssdesignbutik dedi ki...

lllllllllllaaaaaaynnnnnnn yerim senin tipini yaaa!!!! :) çook tatlısın mmorindrellam yeni işin hayırlı olsun çook sevindim iş yerin çok tatlı sen süper tatlısın neden farklı şehirlerdeyiz ki :( Kombinine bayıldımm. >_<

özge dedi ki...

canımmmm senin adına çok sevindim sana çok uygun bir iş kesinlikle başarılar dilerim kocaman öptüm..

Junkhead dedi ki...

Ayşegül,çok teşekkürleeer ne güzel sözler onlar :))

Senemim evet yaaa sormaaa,keşke aynı şehirde olsaydık :(( İş fos çıktı sanırım :/

Adaşım sağol diyeceğim ama vazgeçmek üzereyim :/ Öptüm :-*

Yorum Gönder