24 Şubat 2013

Rimmel - Black cherries (193)

    
   Selam arkadaşlaaaar ;) Birkaç gündür blogla ilgilenemedim,farkeden varsa söyleyeyim dedim . Bundan sonra da pek fazla vaktim olmayacak artık çünkü 3 gün önce işe girdim . Biraz yoğun oluyorum. Eve geldiğimde fazla vaktim olmadığından youtube video ve blogcuğumla ilgilenemiyorum. Haftada 1 gün iznim olacak,o gün videolar çekmeyi düşünüyorum ,bakalım artık :) Bugün eve biraz erken gelmişken,yemeğimi de yedim ve bir oje postu atayım dedim .. Black cherries i herkes biliyordur artık ama ben daha yeni edindiğim için yeni sürdüm tabi :) Gayet güzel bir renk,ojenin kıvamı da güzel. 2 kat sürdüm ve fotolar flaşlı ... Bir dahaki postumda görüşmek üzereee ;)








15 yorum:

SeV OnU dedi ki...

hayirli olsun canim yeni isin ♥♥
oje ve tirnaklar zaten supeerrr :)

Junkhead dedi ki...

Çok sağol canım :-* <3

Nerwen dedi ki...

işin hayirli olsun canim :)

Kozmetik Aynası dedi ki...

Çokk ama çokk sevindimmm canım yaa hayırlı uğurlu olsunn :) Ojede gene çokk güzell bir renk sana da çok yakışmışş <3

Leithy Cat dedi ki...

Bir yorum yazayım dedim iki tane farklı sayfa açıldı abooo.

Neyse konu bu değil. Konu ben bu ojenin rengini seviyorum :)

Junkhead dedi ki...

Nurcum,çok teşekküüür ;)

Zehracım,sağol canım :-* Evet bu ton ojeler candır kandır zaten :D

Leithy Cat,sorma canım yaa şu üstte gördüğün müzikçaları eklediğim için oluyor o 2 sayfa açılımı ama bence değer. Açın bir taraftan müzik dinleyin hihihihii :P
Teşekküüür !

özge dedi ki...

canım çok sevindim senin adına hayırlı olsun,kozmetik ile ilgili bir işmi? oje süper durmuş birkaç kez elim gitti sonra almadım bu ojeyi ilk fırsatta alayım bari:))

kozmetikperisi dedi ki...

Hayırlı olsun :) rimmel ojeleri zaten çok beğenirim bu renkte çok güzel:)

Junkhead dedi ki...

Adaşım,çok sağol ben de sevindim. Artık yorucu günlerim başladı :) Yok tamamen sürpriz bir iş oldu. Oturduğum ilçede bir müzik merkezine girdim yönetici asistanı olarak :) Ojeyi al valla çok güzel cidden.

kozmetikperisi,sağık canım ;))

makyajblogum dedi ki...

Canııııım hayırlı olsun, çok sevindim senin için :* Bu arada ojene de bayıldım...

Junkhead dedi ki...

Çok sağol canımcım :-**

Asli Han dedi ki...

Ayyy cok sevindim cokta meraklandim bu is icin :)) Hayirli ugurlu olsun tatlim. Oje ise tam senin rengin, cok guzel olmus.

merve leylak dedi ki...

Ay hayrli olsun fistigim yeni isin ellerine artk daha ne kadar iltifat edebilirim bilmiorum ama yine guzel yine guzel:)

Aycelce Hayat dedi ki...

hayırlı olsun canım, endişeliydin deneyimim yok beni işe almazlar die hatırlıyor musun öyle bir konuşma geçmişti buluşma da. demekki neymiş endişelencek bir şey yokmuş.:) inşallah uzun soluklu svebileceğin bir iştir.

Junkhead dedi ki...

Asli Han,canım çoook teşekküüür ;) Evet oje süpeeer !

Mervecim,sağol tatlış :)) Öperiiim :-*

Ayselcim,nerden hatırladın bak benim aklımdan çıkmış o muhabbet ,cidden öyle demiştim konu geçmişti :) Benim için de baya bir sürpriz oldu valla inş. alışıcam bakalım .. Çok sağol :-*

Yorum Gönder