05 Şubat 2013

Pazartesi günkü makyajım


   Böyle bir makyaj yaptım geçen gün .. Yine çoğu zaman yaptığım gibi gözlere ağırlık verip,dudaklarımı nude tuttum ve aşk yaşadığım rujum Loreal Caresse - Seductive beige i sürdüm :) Buarada sizlerden bir yorum bekliyorum arkadaşlar .. Bu Maybelline falsies feather look rimeli ilk kez kullanışım oldu. Daha önceleri de söylediğim gibi, vazgeçilmez demirbaş rimelim Maybelline define-a-lash üretimden kalkmış,artık alamayacağım :/ O yüzden yine Maybelline'den gidip bu rimeli denemek istedim nette araştırdıktan sonra. Aslında elimde One by one da var ama ona nedense bayılmıyorum . Bu Falsies sizce nasıl durmuş kirpiklerimde ?? Yapısı cidden çok hafifmiş,adı üstünde tüy gibi hafif :) Çıkartmakta da pek zorlanmadım. Ama 2.katı sürerken,sanırım rimelin daha yeni ve çok sıvı olmasından dolayı biraz kirpiklerimde yapışma oldu. Neyse ki ayırdım elimden geldiğince. Hafif dolgunluk da verdi sanki ama aşırı uzatmadı gibi geldi bana .. Sizin yorumunuzu da bekliyorum ;)









21 yorum:

SeV OnU dedi ki...

Ben çok beğendim çok doğal ve gözleri özellikle de kirpikleri ortaya çıkaran bir makyaj olmuş,maybelline dream mat powder ı bende kullanmıştım çok beğendiğimi söyleyebilirim.ellerine sağlık canım ♥ takibindeyim,bana da beklerim
sevgilerle ♥

Junkhead dedi ki...

Çok teşekkürleer ;) Ben gözlerimi ön plana çıkarıyorum daha çok,alışkanlık olmuş biraz da :) Sana da geliyorum hemeen ..

MelonunOjeleri dedi ki...

Anam Maybelline define-a-lash kalkmış mı üretimden :( :( Falsies kuruyunca daha güzel oluyor.Makyajın çok doğal ve güzel olmuş

metalbebek dedi ki...

Rimel güzel, gözler güzel :)) Nihayet gördük o gül yüzünü. Yoksa yarısını mı demeliydim? : Darısı videolarının başına tatlım. Boy, pos, endam da görmek isteriz :))

Junkhead dedi ki...

Evet canım kalkmış :(( Çok üzülmüştüm duyduğumda,çünkü seneleeerdir onu kullanıyordum çok alışmıştım. Neyse ki şuan elimde son siyah ve kahverengisi var . Teşekkürleeer ;)

Junkhead dedi ki...

metalbebek,canım böyle makyaj yazılarımda yüzümün yarısını koyuyorum zaten hep :) Boy pos endam demişin de tam adamına söyledin,bende de ne boy pos vardır yaaaa hehehh :D Sağol canıım ;)

metalbebek dedi ki...

Ben ilk kez gördüm ama :( Tamam tamam kızma eski yazılara da bakıcam ilk fırsatta :) Boy pos dediysek o kadar da mühim değil hani, bende boy var da ne oluyo :P

Junkhead dedi ki...

Hehehh niye kızayım canım yaaa:D Boy pos konusunu da esprisine söyledim zaten lafın gelişi dediğini biliyorum :)) Valla bak Lily de göstermiş kendini,şimdi gördüm yeni videosunu ya :D

metalbebek dedi ki...

Valla bak çok pis taktım. Siz de gösterin kendinizi (Gizem ve Sen) pis sararım he :P

ps:niye böyle bitirim bitirim konuşuyosam :p

Junkhead dedi ki...

Hahahaaa :)) Ya ben cesaret edemem herhalde ne bileyiiim offf :D Buarada bundan önceki posta bak canım orda görünüyorum,gerçi güneş gözlüğüm var yine kamuflaj gibi olmuş ama az çok anlaşılır tipim :))

özge dedi ki...

eyelınerı çok güzel sürmüşsün canım kıskandım:) bu maskarayı birçok blogta gördüm ve onlarda belli belirsiz duruyordu sende çok başarılı durmuş bence canım. kullanmaya devam et bence,bende roket olanı merak ediyorum:)

metalbebek dedi ki...

Onu gördüm canım :) Ne güzel buluşka yapılmış :))

Junkhead dedi ki...

Adaşım sağol,aa niye kıskanıyorsun yaaa :) Kuyruk için bir taktik öğrenmiştim eskiden,onu uygulamaya başladım bu aralar hehehh .. Teşekkürleer canım,evet fena etki vermedi bu rimel bende. Biraz sıvılığı geçse daha sağlıklı karar vereceğim sevip sevmediğime :D

metalbebek, hee gördün müü iyi o zaman :)) Evet ya çok güzel bir buluşmaydı :) O gün vaktim olsa ne giydim videosu falan da çekebilirdim ama acele çıktım evden .

Creme de la Creme dedi ki...

Makyajın yüzünü ne kadar iyi tanıdığının kanıtı, zaten ben bizzat gördüm o gün tanıştık.süper renkli birisin.define lash için üzülme çünkü bende çok var.sana gonderebilirim.5euroya almıştım..eline sağlık.

Junkhead dedi ki...

Serapcım,çok sağol güzel düşüncelerin için ;) Valla ben de sana hayran kaldım,takdir edilecek nadir insanlardansın bence . Aaa tamam o zaman üzülmüyorum define-a-lash için . Elinde tut birkaç tane benim için, bendeki bitince istiyorum o zaman :)

Creme de la Creme dedi ki...

Elbetee,ne zaman istersen:)utandım ama öyle deme:)

Creme de la Creme dedi ki...

gönderirim demişim,hayır buluşunca veririm:P

Junkhead dedi ki...

Aaa hiç utanma valla doğruya doğru :) Hehehh kargoyla yollarsın çok uzak şehirlerdeyiz ya zaten :P

Makyajlı Haller dedi ki...

Maskara bence gayet güzel durmuş. Ahh, oi ilk cıvık cıvık maskralardan nefret ediyorum ben de ama sonra ne oluyorsa toparlıyor kendini. Rujunun rengine bayıldım, çok güzelmiş. Pazar günü bu ruj mu vardı sende? Sanki daha koyu duuruyordu.

Bu arada Serap'ın söylediklerinin arkasındayım. Onun kadar güzel yazamam ama yazdıklarının altına imzamı atarım :))

★nasli_ dedi ki...

Haauuuvvv harikasın yavruu!!! <3

Junkhead dedi ki...

Handancım,ya iyi ki sormuşsun ,ben hata yapmışım başlıkta :) Pazar günü makyajımı fotolayamamıştım ki vakit yoktu . Bu pzts.günkü makyajım :)) O zaman rimeli herkes beğendi gibi,yorumlar onu gösteriyor,biraz daha kurusa daha iyi olacak aynen . Pazar günkü rujum ayrıydı o Golden rose dan,ama bunla o 2 favori rujum uzun süredir :) Çok öpüyorum seni !

Nazlıcancan teşekküüüüür :-* <3

Yorum Gönder