08 Şubat 2013

Pastel Metallics 2li far - 61(Showgirl)


   Çoğunuzun bildiği bir ürünle buradayım . Neden eski bir ürünü tanıtıyorsun diye merak edenler olursa da konuya değineceğim elbette :) Ben bu farı alalı en az 4-5 sene oldu arkadaşlar :) Yani hatırlamıyorum bile zamanını ... Sevgili SevOnu 'nun şu alışveriş yazısında MUA mor farı görünce aklıma bu paletin moru geliverdi birden ve hatta yorumumda da belirttim . Birebir aynı ton olmasa da benziyorlarmış biraz cidden :) Bu farı aldığım zamanlar mor kısmını baya kullanmıştım,ama yeşil kısmına cesaret edememiştim her ne kadar muhteşem bir renk olsa da .. Gerçi ikisi de biraz cesaret isteyen tonlar ama mor manyağı biri için gayet kolaydı bu mor farı kullanmak . Ama gelin görün ki ben bu farı uzuuuuun zamandır hiç kullanmadım. Bilmiyorum,sanırım yaş ilerledikçe daha koyu veya doğal farlara ağırlık vermeye başladım. Eskiden canlı,dikkat çekici göz makyajlarını daha çok yaparmışım,onu farkettim :) Bu farı da ,yapısında ve formunda hala bir bozukluk olmadığını göstermek amacıyla paylaşmak istedim . Cidden aynen aldığım zamanki gibi duruyorlar,yumuşacık yapıları .. Morunu tekrar kullanmaya başlasam güzel olacak aslında,du bakalım belki yazın elim gider :)) Fotolar gün ışığında,flaşsızdır .








7 yorum:

undenied dedi ki...

Bende de 2 rengi var bu metalik farların.Blogumda yazmıştım.
Seninki de güzelmiş.

Junkhead dedi ki...

Sağol canım,kaç sene oldu kullanmadım ama ya neyse ki atmaya kıyamamışım mor uğruna sanırım :))

SeV OnU dedi ki...

valla bence renkler mükemmel hiç bir bozulmada görmedim dediğin gibi,bence yazı hiç bekleme arada sırada biraz yeşilden biraz mordan kullan nasıl bu bebekleri 4-5 sene sakladınnn yaa ;-)şimdiden tekrar güle güle kullan arkadaşım ♥

Junkhead dedi ki...

Aynen canım ya bozulma falan yok :)) Yeşil de güzel ama onu uyduramam kıyafetlerime ya,mora tekrar başlayayım bence de. Hatta kullandığım zaman burda da paylaşayım :) Teşekkürleeer <3

Didem dedi ki...

kesinlikle bayılıyorum. tam bu tonlardaki küpelerimle çok uyumlu duruyorlar. moru kullandığımda yeşille ya hafif gölgelendirmesini yapıyorum ya da gözaltıma ince bir hat halinde geçiyorum, o zaman hiç abartılı durmuyor.

SeV OnU dedi ki...

merhaba canım,blogumda güzel bir çekiliş/etkinlik var gelmek istersen sevinirim ve beklerim :)
http://sevonugozunden.blogspot.co.uk/2013/02/cantani-gosterilk-cekilisetkinlik.html
sevgilerle ♥♥♥

Junkhead dedi ki...

Didem,evet harika renkler ;) Mor bana abartı gelmiyordu zaten eskiden de ama artık çok canlı tonlar kullanmadığımı farkettim .

Sev Onu,tamam canım bakacağım,katılırım müsait zamanımda ,öpüyoruum ! <3

Yorum Gönder