06 Şubat 2013

Mimlere devam :)

   Sevgili mor-rimel ben mimlemiş :) Son yaptığım mimin aynısı bu sanırım ama sorular farklı tabi. Yine de yapmak istedim. Eğlenceli oluyor böyle soruları cevaplamak. Önce bana gelen soruları cevaplayacağım ve ardından yine kendim hakkında 11 gerçeği yazacağım.

1- Sevdiğiniz müzik tarzı nedir ?
Rock ve grunge . Daha çok 60-80ler arası eski rock gruplarını severim. Bir de her ne kadar "grunge mı kaldı " deseler de Alice in chains,Pearl jam,Nirvana,... çoğu grunge grubunu sıkılmadan dinlerim . Alice in chains'i fanatiklik derecesinde seviyorum,tabi ki eski Layne Staley'li halini ..

2- Dizi izler misiniz ? Favorileriniz ?
Arkadaşım çok güzel sorular sormuş valla tam benlik,zevkle cevaplıyorum :) Diziler hayatımın büyük bir bölümünü kaplıyor. 10u aşkın takip ettiğim yabancı dizi var. Favorilerim ise Vampire Diaries,Supernatural,2 broke girls,How i met your mother,The big bang theory,American horror story,Shameless,Pretty little liars,New girl,devam ettiği dönemlerde ise kesinlikle Misfits ve Skins idi :) Daha da var ama bunlar en severek izlediklerim :D

3- Hangi mevsim sizi tanımlar ?
Kesinlikle yaz ! <3 İzmir'in yazı fena olur evet ama ben herşeye rağmen tam bir yaz insanıyım. Denizle,güneşlenmekle pek aram olmasa da sıcak havaları seviyorum. Tiril tiril,tek kat giyinip dışarı çıkmayı seviyorum .. Neyse ki bahara az kaldı,düşünüp huzurla doluyorum bazen :)

4- Spor ayakkabı mı,topuklu mu ?
Kısa ve öz : Converse :) Topuklu giyersem de ya rahat platform bir model olur,önü de platform olacak ama ya da kalın orta boy bir topuk olur . Ama 70ime de gelsem Converse'ten vazgeçmem :P

5- Hangi tarz içeriğe sahip blogları tercih ediyorsunuz ?
Değişiyor aslında bu ya .. Özel bir tercihim yok. Makyaj ürünlerine bakmayı seviyorum mesela,film-diziler hakkındaki yazıları okumayı da severim. Değişiyor :)

6- Ağzınıza koymadığınız bir yiyecek var mıdır ?

Evet ,brokoli ve karnabahar ! Kokularına bile tahammül edemiyorum :/

7- Bir renk seçin desem ..
Bunu cevaplamama bile gerek yok zaten herkes biliyor ne diyeceğimi ? MOR <3 :)

8- Varmak mı yolculuk mu ?
Eğer varmayı 4 gözle beklediğim bir yer ve kişiyse varmak tabi ki . Çok da beklediğim bir durum değilse yolculuğu severim ..

9- Mp3'ünüzde olmazsa olmaz parça/parçalar neler ?
Led Zeppelin,Pink Floyd,Alice in chains parçaları olmazsa olmaz :)

10- Bir gün .... yapmak istiyorum cümlesindeki boşluğu neyle doldururdunuz ?

Yapmak değil de dövme yaptırmak istiyorum .

11- Hayata bakış açınızı tanımlayan bir cümle var mı ?
Bilmiyorum :)

   Hakkımdaki 11 gerçek ;

- İlkokul 4ten lise 1e kadar gözlük kullandım. Lise 2ye geçerken şeffaf lense geçiş yaptım ve o zamandan beri lens kullanıyorum. Biraz yüksek derecede miyobum.
- Saçlarımla bir türlü barışamadım. Çok düz,ince telli,hacimsiz ve yağlılar . Bazı insanlar "ne güzel fönlü gibi saçların var" diyip beğense de işin aslı öyle değil ,çok zorlar :) 
- Doğma büyüme İzmirliyim ve olağanüstü bir yurtdışında yaşama fırsatım olmadığı sürece buradan başka yerde yaşayabileceğimi sanmıyorum. İzmir'le aramda büyük bir bağ var <3
- Beyaz renge karşı bir antipatim var. Çocukluğumdan beri beyaz birşey giymemişimdir herhalde. Beyaz toka bile takmam. Çok açık renklerle aram iyi değildir.
- Saçlarımı her zaman kendim boyarım . Zamanında birkaç kez kendi saçımı kendim kestiğim,kahkül kestiğim de olmuştu . Ayrıca ben çoook küçük iken saçlarımı hep annem kesermiş :) Ailecek kuaför becerimiz var sanırım .
- Vosvoslara karşı bir ilgim var . Bir gün ehliyet alırsam,2.el Vosvos bulup almak istiyorum .
- Siyah ve tonu tüm ojelere bayılıyorum. <3
- Çocukken 3 ayrı anaokuluna gitmişim. Annem beğenmemiş sanırım ilk ikisini,en son 3.de karar kılmış ve oraya gitmişim en uzun süre.

Bebik Junkhead :)

- 4-5 yaşlarıma kadar gözlerim şehla imiş,yani hafiften kayma varmış gözlerimde. Büyüdükçe düzelmiş.
- Kaşlarımın sadece orta kısmını alıyorum. Diğer kısımları doğuştan olan şekli :)
- Robert Downey Jr.ı çok severim. Bir gün öyle bir kocam olsun isterdim. Eşini kıskandığım zamanlar olur :D




8 yorum:

undenied dedi ki...

Güzel bir mim olmuş canım:)

Junkhead dedi ki...

Sağol canım,son 2 mimdir ne varsa ortaya döktüm biraz :)

Büşra Kahveci dedi ki...

Güzel bir paylaşım olmuş ellerinize sağlık:)Bende İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetleri paylaşıyorum.Eğer yemekle aranız iyiyse.Bloğuma beklerim :)

Makyajlı Haller dedi ki...

Bayıldım ;) ne güzel yazmışsın. Bebik halini yesinler senin, çok şekersin. Son olarak FOREVER İZMİR

kızılcık çekirdeği dedi ki...

çok ortak noktamız olduğunu farkettim :)

Junkhead dedi ki...

Büşra,teşekkürler ;) Bloguna baktım,güzel paylaşımların var ama biraz tehlikeli ve kalorili bana göre :D Fikirlerine sağlık ..

Handcım, sağol valla baya bir döktürdüm bu mimde,farkındayım :) Evet bebik halimi de gördünüz hehehh .. İZMİRİM <3 <3

kızılcık çekirdeği,aaa ne güzel çok sevindiim :)

mor rimel dedi ki...

Rock, Nirvana,How I Met Your Mother, Big Bang Theory,yaz, mor, sinema, dövme ve Robert Downey JR....
Daha ne kadar sayayım ki?

Vakit ayırıp cevapladığın için teşekkür ederim. Yeni mimlerde görüşmek dileğiyle ;p

Junkhead dedi ki...

Hehehh ben teşekkür ediyorum mimlediğin için :)) İnsan seviniyor aynı zevkleri paylaştığı birileri çıkınca :)

Yorum Gönder