05 Şubat 2013

Mimlenmişiiim

   Adaşım deepbeauty beni mimlemiş. Teşekkür edip,öpüyorum ve hemen sorulara geçiyorum. Önce 11 tane soruyu cevaplayacağım,daha sonra da kendim hakkında 11 gerçekten bahsedeceğim :)

1- En sevdiğiniz ve sevmediğiniz özellikleriniz neler ?
Böyle birden sorulunca insan hiç düşünmediğini farkediyormuş bu özelliklerini :) Çok dikkatli bir insanımdır,çocukken de öyleymişim. Biraz detaycıyım sanırım,o yüzden dikkatliyim de . Bu özelliğimi severim,bazen kimsenin fark bile etmediği gereksiz detayları görsem de :) En sevmediğim özelliğim aşırı iyi niyetli olmam :/ Evet sevmiyorum . Herşeyin fazlası zarar demişler ve iyi niyetli olduğum halde dediklerimi,düşüncelerimi kötü anlamda algılayan çok insan oldu şuana kadar ..

2- Küçükken kendinize uygun gördüğünüz bir çizgi karakter var mıydı ? Varsa nedir ?
İlginç bir soru olmuş ama yoktu valla hiç uygun gördüğüm. Ama alakasız olacak,komik olsun diye yazayım şunu . Ninja kaplumbağaları izlemeyi çok severdim .Hatta kırmızı bantlı olan Raphael'e aşıktım,rüyama bile girmişti :D Ben April rolündeydim kaçırılmışım,Raphaelciğim de gelip beni kurtarıyordu hahaa :))

3- Çevrenizdekiler sizi tek kelimeyle nasıl tanımlar ?
Kendine özgü ya da orjinal bulurlar genelde beni .

4- En sevdiğiniz yemek ?
Kalorili ve artık çok az yediklerimden mantı ve pizza :) Onun dışında tavuk ve köfte insanıyım. En sevdiğim yemek tavuk yemekleri olabilir ..

5- Pazar gününün sıkıntısını atmak için yaptıklarınız neler ?
Benim pazar günüm ya da tatil günlerim ayrı olmadığından,hergün bana aynıdır :) Özel birşey yapmam yani pazarları .

6- Son okuduğunuz kitap ?
Okuyalı baya oldu gerçi ama en son Kürk Mantolu Madonna'yı okumuştum. Ummadığım kadar beğenmiştim .

7- Sizi en çok etkileyen film veya dizi ?
1 taneyle sınırlayamam. Ama hayatımın filmleri diyebileceklerim : The Machinist,True Romance ve Knockin' on heaven's door dur :)

8- Sevdiklerinizi kıskanır mısınız ?
Her insan gibi normal derecede kıskanırım tabi ki. Asla aşırısı olmamıştır bende,olması da tehlikeli zaten :)

9- Far mı,göz kalemi mi ?
Tabi ki de göz kalemi . 

10- Kardeşiniz var mı ,varsa nasıl bir duygu ?
Benden 4 yaş küçük bir erkek kardeşim var . Güzel bir duygu ..

11- Sabah erken kalkmak için yönteminiz nedir ?
Telefon alarmımı ayarlarım ben hep,eğlenceli bir uyandırma şarkısı da seçerim :) Ama çoğunlukla alarm çalmasına az bir süre kala kendim uyanır ve alarmı kapatırım :D Eskiden beri hep böyle olmuştur ..

   Kendinizle ilgili 11 gerçek ;

- Yaklaşık 1 sene arayla önce sol,sonra sağ kaşıma piercing yaptırmıştım. Soldaki kendi kendini atmıştı :( Sağdaki de deri yüzeyine yaklaşmaya başladığında,kendim zar zor çıkarmıştım ama özlüyorum ara ara . İlki mor renk titanium idi,diğeri de siyah plastik gibi olanlardan seçmiştim,adını unuttum plastik diyorum :D İkisini de minik bir kutuda saklıyorum ve hala kaşlarımda izleri var,seviyorum onları :)
- Eskiden baya kg.luydum ve sonra gaza gelip,kendi çabalarımla,diyetsiz,doktorsuz 18 kg.verdim . 69 kg.idim ve şuan 50-51 civarlarında sabitlendim . Yaklaşık 1,5 sene sürdü vermem ve 2,5 senedir falan da kg.mu koruyorum,bir daha almaya niyetim yok :)
- Burun spreyi bağımlılığım var maalesef lise 2den beri bırakamadım :/
- Çocukken ve ergenlik dönemi boyunca tırnak yerdim . Bir süre sonra karar verip bıraktım. Artık uzun tırnak insanıyım :)
- 16 yaşımdayken ilk ve son kez yurtdışına çıktım. Okul gezisiyle İngiltere'ye gitmiştik ve 3 hafta boyunca orda bir okulda kursa gittim . 
- Uçağa ilk kez ilkokul 3te bindim ve tek başıma yolculuk yaptım :) 10 yaşındaydım sanırım. Ankara'ya halamların yanına gitmiştim . Tek ve küçüğüm diye boynuma bir kart asmıştı,hostesler bana göz kulak olmuştu hiç unutmam :)
- Cips canavarıyım ! Bütün abur cuburlardan vazgeçerim ama cipslerden asla :) Bazen abartıp haftada 2-3 paket yediğim olur. Ona rağmen kendimi ayarlıyorum ve kg. almıyorum .
- Favori soğuk içeceğim light coladır . Eskiden hiç alakam yoktu ama 3-4 sene önce bir başladım ve bırakamadım. Şeker ve kalorisi olmadığı için içiyorum diye kendimi teselli ediyorum :/
- Tam bir film manyağıyım . Çocukluğumdan beri izlediğim film sayısı 1000i geçmiştir kanımca .
- Boyum 1.55 .Anne tarafına çekmişim boy konusunda. Eskiden çok takardım kısayım diye ama sonra hoşuma gitmeye başladı. Kg.verince de iyice minyon oldum ve bu görüntüm sayesinde yaşımı hiç göstermiyorum,bu da beni mutlu ediyor :))
- Ehliyetim hala yok. Araba kullanmaktan tırsıyorum . 

   Bu mimi henüz yapmamış olan ve yapmak isteyen arkadaşlara yolluyoruuum ;)


3 yorum:

mor rimel dedi ki...

Benim gibi bir film manyağıyla karşılaşmak ne güssell preciousssssssssss!

*Bu arada bir mim de benden gelsin!
http://mor-rimel.blogspot.com/2013/02/mimlendim-mimledim.html

Sevgiler

Junkhead dedi ki...

Filmsiz olmaaaaz :)) Sağol canım senin mimi de yapacağım,buara mimler eksik olmadı hehehh :)

özge dedi ki...

yanıtlamışsın,teşekkür ederim canım:) ya cips yiyipte kilo almamanı çokk kıskanıyorum valla:) piercinglerine yazık olmuş ama:(

Yorum Gönder