16 Şubat 2013

Karışık kozmetik alışverişi



  Son yaptığım kozmetik alışverişini video olarak paylaşmıştım ,bu da fotoğraflı post hali :) Gratis,Watsons ve Flormar'dan aldım birşeyler ... 

  Öncelikle,bilmeyen İzmirli arkadaşlar da öğrenmiş olur diye söylüyorum . Bostanlı'ya Gratis açıldı çok kısa bir süre önce :) Bu benim için süper bir haberdi :) İlk olarak Gratis'e gittim ve Benri kare pamuk,Benri aseton,kağıt sabunlar,Alix Avien ruj ve City color minik far paleti aldım .

   Bu alşverişimde genelde,blog ve videolarda övülen ürünler aldım denemek için ve bazılarını da denedim,sevdim . Benri kare pamuğu bir kez denedim,cidden çok güzelmiş. Pamuk demezsin yani,sapasağlam birşey :) Tekrar alacağım bir ürün oldu. Benri koyu renk ojeler için olan asetonu da meraktan aldım ilginç geldi diye. Denedim ve sevdim ;) Asetonu tırnağa hafif bastırdığınız anda oje siliniyor,çok etkiliymiş şaşırdım . Kokusu biraz fazla şekerli ama değer yani temizlemesi açısından.


Alix Avien rujun da rengi hoşuma gittiğinden aldım ama alırken fiyatını bilmiyordum,görevli de yoktu etrafta soramadım :/ Standda 9 tl.yazıyordu tüm rujların yanında,ama ödeyip çıktıktan sonra farkettim ki 22 tl.imiş :S Alix ruja göre baya pahalı bence . Neyse ki renk ve yapısı çok güzel . Bir de nerdeyse her blog ve videoda gördüğüm City color farlardan aldım :D Bu kadar minik olduğunu bilmiyorum. Morlu pembeli paleti seçtim. 2.75 tl.idi. 

Daha sonra Ege Park'a gittim ,önce Watsons'a uğradım ve Elidor hacimlendirici saç spreyi,NYX ve Rimmel oje,Diadermine yüz temizleme jeli aldım. Elidor spreyi yine 1-2 blogta görüp merak etmiştim,dün ilk kez denedim ama sevmedim :( Keşke işe yarasaydı. Saçlarıma garip bir görüntü verdi ... Rimmel ojeler 2-2,5 tl.ye inmişti,ilgilenenler gidip baksın. Bu ojeyi 2 tl.ye aldım,NYX oje ise 3.99 tl. Diadermine ürünlerinde ise indirim vardı,denemek için bu yıkama jelini aldım ve 6 küsur tl.idi :)


Son olarak ise Flormar'a gittim. Mat ojelerin mor ve lacivertini de aldım. Gitmişken,yine çok övülen makyaj temizleme mendillerini aldım. 2 tanesi 5 tl.idi. Ondan da denedim ve sevdim ;) Tavsiye ederim.


Haa bir de kozmetikten ayrı olarak, D&R'dan bu defteri aldım :) Zaten aklımdaydı ama geçen gittiğimde görmemişim. Bu kez gördüm ve favori Chaplin filmim olan Modern Times'ı seçtim. Başka filmler de vardı.. Fiyatı ise 8.90 tl.









8 yorum:

7-24makyaj dedi ki...

Şaahane şeyler almışsın dadlum zaten videonda da izlemiştim:) özellikle deftere bayıldım^^

Junkhead dedi ki...

Sağol canım muaahh :-*

★nasli_ dedi ki...

Güle güle kullan bebişimmmmm <3

Junkhead dedi ki...

Sağol yavruuum :-*

Bifincankahve dedi ki...

Diadermine'nin temizleme jelini çok severek kullanmıştım ben, rujun rengini de çok sevdim güle güle kullan :)

Junkhead dedi ki...

Bifincankahve,teşekkürleer ;) Diadermine hakkında olumlu yorum fazla geldi. Sevindim :)

*ssdesignbutik dedi ki...

bende o defterleri görüp bayılmama rağmen alamadım çünkü evde defter kulem oldu annem vuracak artık beni :D güle güle kullan hepsini canımm

Junkhead dedi ki...

Senemim,valla benimki daha komik. Defter artık kullanmadığım halde aldım çok sevdiğimden :D Sağol muahh :-*

Yorum Gönder