03 Şubat 2013

İzmirli bloggerlar buluştuuuuk :)

   Bugün İzmirli bloggerlar olarak Konak Pier'de toplaştık . Harika bir gündü gerçekten çooook keyif aldım. Beni takip eden,takip ettiğim ve yeni blogger arkadaşlarla tanışmak çok güzeldi . Herkesin bu konuda hemfikir olduğu anlaşılıyor zaten :)) Hava da şansımıza süperötesiydi,resmen bir bahar günüydü . Güneş bir yandan,güzel bloggerlar bir yandan zaman nasıl geçti anlamadık :) Bazı arkadaşlar erken ayrıldı ama diğer buluşmalarda herkes oturacak o kadaaaarrr hıhh :P Çok cici,çok güzel insanlar tanıdım. Hep diyorum zaten, en mutlu olduğum şeylerden biri de blogum sayesinde tanıdığım güzel insanlar ... İyi ki varsınııııız ! :)


Hava o kadar güneşliydi ki gözlerime gözlerime geliyordu,gözlüksüz duramadım pek :)) Ben güneş,sıcak insanıyım o kadar da olsun hem de şubat ayında !! <3
   Buarada evden biraz aceleyle çıktım,vaktim olsaydı makyajımı da kıyafetimi de fotolayacaktım ama kısmet olmadı napalım :) 



Bakalım bu buluşmaya hangi fıstık İzmirli bloggerlar katılmııış :









ve bendeniz Junkhead - Özge :)

Kızlaaar, hepinizi de tanıdığıma çok memnun oldum ! Artık sık sık toplaşmak üzere ! ..





6 yorum:

Creme de la Creme dedi ki...

Ne güzel sen de yazmışsın,ben yapamadım ama paylaşıyorum artık,internet aracılığıyla bu kadar güzel insanlarla tanışma olayı artık benim için ütopik değil:)

Junkhead dedi ki...

Evet yazayım dedim gece gece hehehh :) Olsun sen de albüm açtın feyste canım ;) Buarada o plak koleksiyonun nedir öyle yaaa "vay beee" dedim bravo :))

sevda s. dedi ki...

Aaaa, çok enteresan Özge'cim, önce fotoğrafa baktım aa dedim az kişiyi tanıyorum sonra isimlere baktım hemen herkesi de tanıyormuşum yahu. Ne güzel yaa, kıskandım valla. Hava da kıyak geçmiş size zaten :)

Makyajlı Haller dedi ki...

Bin kere yazsam da sıkılmayacağım :) Ben de çok memnun oldum tanıştığımıza. Herkes o kadar içten ve sıcak kanlıydı ki:) Yakında görüşmek dileğiyle. Sevgiler :))

Aycelce Hayat dedi ki...

en akıllımız sendin valla. hiç birimiz güneşinn azizliğine uğrayacağımızı düşünemedi sanırım. hele ben çantamda zar zor sığdırdığım şemsiyeyle dolandım :))) seni merak ediyordum gördüğüm de iyi oldu, gerçi pek konuşamadık uzaktık + ben erkenden kalktım inşallah bşr dahaki sefere :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım hehehh :))) İçimizde yüzünü göstermiş pek yok tabi ondan şaşırdın di mi blogların adını görünce :) Valla İst.te de yapıciiiz sizle görüşme merak etmeee :D

Handancım,aynen ben de çok memnun oldum. Herkes çok sıcaktı cidden,güzel bir grup olduk :)) Başka toplaşmalaraaa ..

Ayselcim, valla ben de normalde kışın güneş gözlüğü takmam ama güneşi görünce takayım dedim iyi ki de takmışım :D Sağol canım evet bu sefer uzak kaldık biraz,diğer görüşmede telafi ederiiz :)

Yorum Gönder