16 Şubat 2013

Flormar Matte - M11


   Flormar'dan 2 mat oje daha ekledim diğerlerinin arasına :) Firmanın bana yolladığı renkler koyu yeşil,kırmızı ve beyazdı ki beyazdan resmen nefret ettim,bir daha ölsem sürmem diyeyim,zaten sizlere göstermek amacıyla bir seferlik sürmüştüm. Yeşil olanı sevdim,tonu çok hoş.Kırmızıyı ise henüz denemedim ama tonu güzel. Mor ve lacivertini geçenlerde aldım. Siyah da alırdım bende mat siyah başka bir oje olmasaydı . Bugün morunu sürdüm ve çok beğendim. Zaten kuruma hızlarına hayranım. Tek katta bile gayet renk veriyor ama aralarda boşluk kalmasın diye yine 2 kat sürdüm . Normal görüntüsü daha koyu bir mor aslında ama flaşlı çekimden dolayı morun rengi baya belirgin çıktı . Lacivert olanı da yakın zamanda sürerim,onu da seveceğime eminim :) Mat ojelerin fiyatı 3,5 tl. 













11 yorum:

özge dedi ki...

bu tam senin rengin canım,bende firmanın gönderdikleri dışında beyaz,turkuaz aldım pembesindede gözüm kaldı..

kitten dedi ki...

bu çok güzelmiş, bayıldım :)

Junkhead dedi ki...

Adaşım,evet süpermiş bu :) Beyaz bende rezalet durdu,kendimden korktum :D

kitten,harika di miii :)

makyajblogum dedi ki...

Güle güle kullan canım, tam senlik bir renk, çok da yakışmış :)

Junkhead dedi ki...

Sağol canım beniiim :-*

msblueblack dedi ki...

canım, bu harika yaa ben bunun koyu turkuaz olanını çok merak ediyorum alsam mı almasam mı kararsız kaldım ve sana çok yakışmış süper duruyor. :)

Junkhead dedi ki...

Sağol canım,ben de bayıldım ;) Koyu turkuaz dediğin,bundan önce sürdüğümü mü diyorsun ? Koyu yeşil o :) Al bence.

msblueblack dedi ki...

hani kız yeşil, turkuaz o :D iddaa ediyorum. sen farklı bir şey tanıtmışsınıdr bakıyım bi link at :D

emine uluışık dedi ki...

süper yaa :)

*ssdesignbutik dedi ki...

şahaneeee!!!

Junkhead dedi ki...

Emine,ayneeen :))

Senem yavrum ben de bayıldım <3

Yorum Gönder