09 Şubat 2013

Delirmek için bir neden !

   Arkadaşlar,Facebook Donnie Darko sayfasının paylaşımıyla bu siteyi keşfettim. Amanııııın,keşfetmez olaydım. Manyakötesi t-shirtler var. Kategorilere ayrılmış tasarımlardan oluşuyor ve Tr.ye gönderimi de varmış ama fiyatlar biraz tuzlu kaçıyor ki bence değer aslında ama kargo ücretini de bilmiyorum henüz. Kargo ücreti olmadan hesapladım ,2 t-shirt 80 tl.ye yakın tutuyor . Niye 2 t-shirt derseniz,ben buradan mutlaka t-shirt alırım arkadaş ! Yoksa deliririm :D 2 tane almak ister bu gönül ama dediğim gibi pahalı oluyor :( Şuan filmler-tv kategorisine bakmaktayım,bak bak bitmez.. Bir film manyağı olarak, aklınıza gelmeyecek her türlü film,oyuncu,karakter bu t-shirtlerde mevcut,hem de müthiş tasarımlarla ve renk seçenekleriyle. Reklam gibi oldu biliyorum ama dayanamadım sizle de paylaşmak istedim. Şuan delirmek üzereyiiiiim :D İşte bayıldıklarımdan bazıları <3 <3 Haaa buarada sitenin linki ise budur :)

















5 yorum:

özge dedi ki...

canım seni biraz tanıdıysam bunların arasında en çok 4.6. ve sonuncuyu çok sevmişsindir,gerçi mor olanlar renginden dolayı öndedir:) Baskılar süper fakat tişörtler kaliteli durmuyor çok klasik bir model bu fiyatı haketmeyebilir bence..

Junkhead dedi ki...

Adaşım buraya koyduklarımın renk ve üstündekileri kendim seçip koydum,yani hepsi benim olsa diye iç geçirerek :))) Valla t-shirtler orta kalitedir tabi,önemli olan tasarımları zaten. Özel tasarlanıp,basılmış hepsi de .

özge dedi ki...

hımm sanırım yanlış anlattım tabi hepsi senin seçimlerin hepsini istiyorsunda:) bende öyleyim biliyorsun aynı anda istiyorum:) ama hani kesin almaya kadar versen onları seçerdin gibi geldi bana. işte bende özel tasarımların daha küsel penelere yapılması gerektiğini düşündüğümden dedim. hani sadece tasarıma değilde modele falanda önem verseler tadından yenmez:) ben alacak olsam en aşağıdakini kesin alırdım:)

Junkhead dedi ki...

Canım yok yanlış anlatmadın ama seçmek cidden zor olurdu. Seçseydim de sanırım ilk olarak mor olan Hitchcocklu seçerdim,sonra da diğer Hitchcock ve Donnie Darkolular,ve bir de tabi ki Robert Downey Jr. <3 :)) Bunlar önceliklerim olurdu hehehh

PrettyWeird dedi ki...

Ama o evli balonlu olan çok güzel <3

Yorum Gönder