07 Şubat 2013

Bu benim olacaaaak !

   Beauty uk diye bir İngiliz drugstore markası varmış arkadaşlar. Ben yeni keşfettim ve kendi sitesinde dolanırken rengarenk,müthiş tonlarda diplinerlarını gördüm . Gerçi eyeliner diye geçiyor ama neyse :) Hepsinin rengi de birbirinden muhteşem ama ben bu Purple haze olana a-şık ol-dum !! <3 Fiyatları da çok uygun hatta Tr.ye gönderimleri de var. Bu ay belki bir çılgınlık yapıp 2-3 parça ürün sipariş verebilirim,gelmeme ihtimaline karşı hem de :/ Çünkü bu ürüne ciddi anlamda bayıldım. Bu hariç bir de Eclipse rengini seçtim. İkisini de alma niyetim var :D Ayrıca gugılda yaptığım araştırmalar sonucu,bu diplinerları sevmeyen yabancı blogger yok. Kim kullandıysa aşk yaşamış bunlarla . Hem de aşırı derecede kalıcılarmış. Daha ne olsun,of oofff diyor ve sizi görsellerle başbaşa bırakıyorum. Haksız mıyım siz de görün :)

    Bu bebek benim aşık olduğum <3


ve diğer renkleri ... Eclipse'te de gözüm var !










10 yorum:

SeV OnU dedi ki...

kullaniyoruuum cok guzeller gercekten ve dedigin gibi inanilmaz uygun fiyatlari :-) ♥

Junkhead dedi ki...

Aaah çok kıskandım şuan seni canım !! Sen İngiltere'de mi yaşıyorsun ? :) Valla risk alıp sipariş vereceğim bu ay sanırım,çünkü aşık oldum mor olana <3

SeV OnU dedi ki...

gercekten yakindan cok daha guzeller ;-) evet canim ingiltere deyim. Bi dene bence boyle guzellikler icin risk almaya deger ;-)

Junkhead dedi ki...

Valla deneyeceğim,benim olacaaaaaak :P hihihii :)

Creme de la Creme dedi ki...

Bende ojeleri var çok güzel renkleri var eyelinerları gibi,inşallah senin olsun canım al al da güzel güzel makyajlar yap:)

Junkhead dedi ki...

İnşallah canııım :)) Taktım valla kafayı :)

SeV OnU dedi ki...

bloguma gel mimlendiiiinnn ♥♥♥

Junkhead dedi ki...

Aaa geliyorum hemeeen <3 :))

★nasli_ dedi ki...

O sitenin çıkan kargosunu görünce almaktan vazgeçeceksin canım hiç ümitlenme derim :)))

Junkhead dedi ki...

Gördüm zaten canım 2-3 parça ürün alınca o kadar da uçuk olmadı toplam fiyat :) Alınır yani ;)

Yorum Gönder