20 Şubat 2013

Alix Avien rujlar (406&69)

   Elimde 2 tane Alix Avien ruj var. Bugün onları tanıtmak istedim. 406 numara,katıldığım Lila Kutu etkinliğinde hediye edilen kutudan çıkmıştı,yani ben seçmedim rengi :) 69 noyu ise yeni aldım rengini çok beğenerek .
    Öncelikle 406 noya bakalım :


Aslında çoğu kişinin beğeneceği,çok tatlı bir pembe tonda bu ruj. Ama ben bu ton pembeleri maalesef hiç kullanmıyorum. Fazla patladı benim dudağımda renk . Yapı olarak Alix Avien rujları sevdim ben. Gayet nemlendirici ve yumuşaklar. Çok tatlı,hafif de bir kokuları var . Bunlar da swatchları :



Şimdi geldik 69 noya ... Bunun rengini tam tanımlayamıyorum aslında. Değişik,arada kalmış bir ton sanki :) Gül kurusu-kahve karışımı mı desem acaba ? Rengini çok beğendim,dudağıma da yakıştırdım.


Bu ise 2 farklı ışıkta çekilmiş,dudakta duruşu .. Üstteki daha gün ışığında,alttaki ise az kuytuda çekildi :)


Açıkçası bu rujlar hakkındaki tek olumsuz fikrim,fiyatı .. Gratis'ten 22 tl.ye aldım :/ Bence yerli bir markaya göre bu fiyat fazla . 22 tl.olduğunu bilsem almazdım büyük ihtimal çünkü ruja ihtiyacım da yoktu. 9 tl.yazıyordu standda,bir hataya düştüğüm için almış bulundum ,mağazadan çıkınca farkettim durumu . Sonra da rengi beğendiğim için geri dönmedim :)) Fiyatı dışında,tavsiye edebileceğim bir ruj .










7 yorum:

kozmetikperisi dedi ki...

en çok son görseldekini beğendim:)

★nasli_ dedi ki...

Avieni sevmem ama en sondaki çok yakışmış sana balım <3

Junkhead dedi ki...

kozmetikperisi,evet ben de sevdim onu :)

Nazlıcancan,teşekküüür :-* <3

AtolyeKedi dedi ki...

Yaaaaa listem kabarıyo sayende :) 69 çok beğendim çok yakışmış.

Junkhead dedi ki...

Herkesin listesini kabartıyorum buara yaa,kendimi suçlu hissetmeye başladım :) Sağol canım,yakıştırdıysanız daha mutlu oldum :))

msblueblack dedi ki...

bence gayeeet yakışmış hatun, güle güle kullan :) bu arada bir ara maillerine bakarsan çok sevincem :D

Junkhead dedi ki...

Canım sağol ;) Buarada mail falan gelmemiş yahu,bir daha atsana ?

Yorum Gönder