14 Şubat 2013

2. modagram siparişim

   Hatırlayanlar olacaktır,geçen ay ilk kez modagram 'dan alışveriş yapmış ve gayet memnun kalmıştım. Yine bir 20 tl.lik indirim kodunu kullanarak 2 üst aldım dün . Bugün kargoya verilmiş ve yarın elimde olacaklar :) Sitedeki görselleriyle göstermek istedim. Bir tanesi bu Vero Moda uzun siyah kazak :

    Bunun fiyatı normalde 80 tl.imiş ki bence değmez yani vermezdim o parayı .. Ama indirimde 50 tl.ye düşmüş .. Kazak diye geçiyor ama benim boy da kısa olduğundan elbise gibi giyerim herhalde. Zaten model bile elbise olarak giymiş :D M beden aldım daha rahat olsun diye,ben aldıktan sonra M beden tükendi :)


Diğer aldığım ise ,daha önce gözümün kaldığı bu bordo-siyahlı gömlek :) Bu da 15 tl.idi,kaçırmak istemedim. Bir de siyah-beyaz versiyonu var .


Normalde Vero Moda kazağın tek başına fiyatı 50 tl.iken,ben 20 tl.indirimle birlikte ikisini 45 tl.ye almış oldum. Hem de kargo ücretsiz :) İnşallah yakından da güzeldirler. Buarada modagram'ın yeni indirim kodu MODA20 imiş arkadaşlar . Şubat ayı sonuna kadar 50 tl.ve üzeri alışverişlerde geçerli imiş :)





0 yorum:

Yorum Gönder