09 Ocak 2013

Son kozmetik alışverişim ve bir teşekkür

   Dün video olarak paylaştığım alışverişin bir de fotoğraflı postunu yapayım dedim her zamanki gibi ;) Öncelikle Catherine Arley'e buradan da teşekkür etmek istiyorum. Geçen hafta internet sitelerinden bir alışverişim olmuştu ama pudra rengini en açık seçmişim,farı da nasıl olduysa yanlış no seçmişim . Daha sonra bu alışverişimle ilgili video yapmıştım. Catherine Arley videomu görüp izlemiş ve bana mail attı. Çok mutlu olduklarını ve teşekkür etmek için bu ürünlerin asıl istediğim nolarıyla,Elite allık hediye yollayacaklarını söylediler. Bu ilgi,alakalarına çook mutlu oldum gerçekten. Bütün firmalar örnek alsın diyorum . Pakedim pzts.günü elime ulaştı. 
   Son alışverişim ise Rossmann ve Ksk Yücel parfümeriden oldu . Arkadaşlar Rossmann'larda güzel indirimler var. Mesela Loreal True match fondöten ve pudralarında %40 indirim var. Ben sırf 23 tl.ye düşmüş diye,ihtiyacım yokken True match pudra aldım denemek için :D Yapısı gayet güzel duruyor,henüz denemedim. Maybelline tüm göz ürünlerinde de %30 indirim var. Ayrıca Koleston köpük boyalar 1 alana 1 bedava ;) Bu fırsatlara bir bakın derim. İzmir'de olanlar için, aynı indirimler Yücel parfümeride de vardı Loreal ve Maybelline'inkiler. Başka indirimler de gördüm,mutlaka gidin bakın . Şimdi aldıklarıma gelelim ..

   Toplu görünüm :


Catherine Arley'in hediyeleri ;)


Rossmann alışverişim :


Yücel parfümeri alışverişim :





2 yorum:

★nasli_ dedi ki...

Bir Rossmanımız bile yok hala!!!
güle güle kullan canım (:


www.naslii.com

Junkhead dedi ki...

Kıyamam yaa,oraya da açılır inş.
Sağol canıım :-*

Yorum Gönder