01 Ocak 2013

Rossmann ve Catherine Arley alışverişim

   Geçen hafta Catherine Arley'nin netten satış sitesi açtığını Nazlıcan'dan duyup ben de birşeyler sipariş vermiştim. Videosunu da çekip,eklemiştim hatta ;) Bu da fotoğraflı postu oluyor . 5 tane oje ,1 pudra,1 de terracotta far aldım. Ama farı yanlış renk seçmişim nasıl olduysa. Pek kullanmayacağım bir renk geldi :( Pudra da fotoda her ne kadar açık renk görünse de,cildimde deneyince bütünleşti. Düşündüğüm kadar açık değilmiş aslında. Sanırım transparan pudra olduğu için :) Ojelerden bordo olan şuan tırnaklarımda. Onun postu da bundan sonra gelecek . Diğer parçalar ise Rossmann'dan .. Her zaman aldığım Lilibe oval pamuk ve Isana dudak nemlendiriciyi yedekledim yine . Essence kırmızı dudak kalemi aldım bulunsun diye ama bir de baktım meğerse bende aynı tonda Flormar dudak kalemi varmış peeh :/ Neyse artık .. Haa bir de Twilight serisi ojelerden mor olan eksik kalmıştı bende. Onu da tek kalmış görünce hemen kaptım :D










3 yorum:

AtolyeKedi dedi ki...

Hepsinigüle güle kullan.Bordo çok güzel görünüyor

özge dedi ki...

adaşımmm güzel günlerde kullan :))yeni yılda uğur getirsin öperim..

Junkhead dedi ki...

AtolyeKedi, teşekkürler ;) Bordonun postunu da yayınladım.

Adaşım,çok teşekküür,öptüm ben de :-*

Yorum Gönder