02 Ocak 2013

Pazardan aldım tayt,eve geldim skinny :)

   Bospa'dan çok beğenerek ,sadece 10 tl.ye aldığım kadife siyah desenli grimsi mor taytıma ba-yıl-dım a dostlar ! Sanırım barok desen deniyor . Bu sıralar var mağazalarda bu tarz desende pantolonlar,taytlar,vb... Benim de çok hoşuma gidiyordu . Bu taytı görür görmez atladım tabi :) Tayt olarak almıştım ama baya kalın olduğu için evde giyince skinny pantolon gibi durdu M beden olduğu halde . Böyle olması daha çok hoşuma gitti aslında. Yeni palyaço botlarımı da giydim modellik yaptım :D Ama mor palyaço botlarımla daha bir uyumlu oldu hehehh ... Boyu az uzun geldi,onu içe kıvırarak giyerim herhalde kısaltana kadar ,bakalım ...






14 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

çok güzelmiş sahiden pek bir beğendim bizimde bospa ya yolumuz düşer inşallah :)

Junkhead dedi ki...

Sağol canım :) Düşer inş. İzmire geldiğinde ;)

Curcunam dedi ki...

Farklı şekillerde kombinlenmeye müsait joker eleman gibi! Güle güle kullan bende çok beğendim :) Bu arada yeni yılın güzel geçsin iyi seneler dilerim :)

Junkhead dedi ki...

Curcunam,teşekkürler sana da iyi seneler :) Evet şık olarak da kullanılabilir ama benim tercihim böyle olur :D

valki dedi ki...

çok ciciymiiiş ben de zaradan buna çok benzer dokuda kurukafalı tayt aldım ihihi^^

shayna MB dedi ki...

Çok güzelmiş canım.İyi günlerde giy.Botunla kombininde ayrı güzel olmuş:)

Junkhead dedi ki...

valkicik teşekküüür :-* Evet biliyorum senin o taytını ya kaçar mııı :)

shayna,sağol canım :-*

cyborg dedi ki...

Ya sen nasıl buluyorsun böyle taytlar pazarlardan? Ben de gidiyorum eşeliyorum pazar tezgahlarını manyak gibi, gözüm mü kör nedir:D

Güle güle giy!

Junkhead dedi ki...

cyborg,canım bizim pazarda tayt bolluğu var ondan olabilir :D Bunu da daha önce baktığım bir taytçıdan buldum,görür görmez yanaştım :) Gerçi alsam mı almasam mı diye baya düşündüm,iyi ki almışım . Teşekküüür :-*

j.d. dedi ki...

Cidden çok güzelmiş, güle güle kullan canım :))

makyajblogum dedi ki...

Canım güle güle giy, çok yakışmış sana :*

Junkhead dedi ki...

Çok sağol tatlım,ben de çook sevdim :D

cecilia dedi ki...

ah ahh ben istanbuldayım ama burdada böyle güzel pazarlar oluyor ki pazara gitmeyeli çok oldu :( bende çok beğendim güle güle kullan cnm ;)

Junkhead dedi ki...

cecilia,sağol canıım ;) Bence başla yine pazar turlarına derim hehehh

Yorum Gönder