20 Ocak 2013

MORjinal'den güzel bir kampanya !

   Arkadaşlar ,MORjinal'de bir kampanya başlattım. Şubat ayı sonuna kadar olan 30 tl.ve üzeri alımlarınızda sürpriz bir yüzük benden hediyeniz olacak ;) Her parmağa uyumlu olsun diye,tabi ki ayarlanabilir aparatlı yüzükler yollayacağım. Bence bu fırsatı kaçırmayın ! Ayrıca 40 tl.ve üzeri alımlarda kargo ücretsiz :) Çoğu ürün 1 ya da 2 adet üretilmiştir. Beğendiğiniz ürünler varsa elinizi çabuk tutun derim. Kişiye özel de çalışıyorum. Sipariş üzerine kafanızda kolyeyi,yüzüğü,anahtarlığı,küpeyi sizin için tasarlayabilirim . Blogumun sağında bulunan mail adresimden bana ulaşmanız yeterlidir. Her türlü sorunuz için bana ulaşın. Ödemeleri havale-eft yoluyla alıyorum ve Ptt kargo ile ürünlerinizi yolluyorum. Kargo ücreti 5 tl.dir. Ürün+kargo ücretini bana yolladıktan sonra,ürününüzü kargoya veriyorum . 

MORjinal Facebook sayfam : Ürün fotoğrafları ve fiyatlarına ulaşabilirsiniz .
MORjinal pasaj dükkanım : Ürünlerin detaylı fotoğrafları,fiyat ve bilgilerine ulaşabilirsiniz .

   Ayrıca ürünlerin bir kısmını, canlı canlı videoda görmek isterseniz youtube kanalımdaki şu linklerden ulaşabilirsiniz :

MORjinal kolyelerden örnekler
MORjinal yüzüklerden örnekler
MORjinal küpe-yüzüklerden örnekler

  MORjinal'den satışta olan seçmeler ...


























0 yorum:

Yorum Gönder