23 Ocak 2013

MORjinal kişiye özel sipariş ürünler


   Son 1-2 haftadır özel siparişler aldım ve çok mutlu oldum :) İlk olarak dondurma,waffle ve dilim pasta üçlüsünden oluşan anahtarlığı sipariş etti Almanya'dan İzmirli bir arkadaş . Tamamen kendi isteğine göre çalıştım . Bence çok şirin oldu,şuan yolda sahibine gidiyor :)



Bu da başka bir özel sipariş anahtarlık ... Sevgili Ece'nin kendi isteği üzerine Mac fırça,allık ve rujdan oluşan bir güzellik oldu :) Şuan sahibiyle birlikte :)


ve son olarak da Youtube'da çok güzel videolar yapan, her izlediğimde beni neşelendiren,güldüren sevgili Öykü nam-ı diğer Pembe Defter için ,yine kendi isteği üzerine hazırladığım cici kolyeler ;) Pembe Defterli kolyeleri ikili hazırladım. Birlikte takılacak imiş :)


MORjinal'den isteyin, ben sizin için üreteyim ;) Kişiye özel siparişler için bana blogumun sağındaki mail adresimden ulaşabilirsiniz. Ayrıca Facebook MORjinal sayfamdan da bilgi alabilir,msg atabilirsiniz . Şubat ayı sonuna kadar da bir kampanyam var. 30 tl.ve üzeri alışverişlerinizde sürpriz yüzük hediye ediyorum ;) Kafanızdaki tasarımı veya görseli bana yollayın,sizin için yapayım :)



6 yorum:

Aycelce Hayat dedi ki...

mac kombinasyonu dehşet güzel olmuş , emeğine sağlık

Junkhead dedi ki...

Sağol canım,benzetmişim demek :))

emine uluışık dedi ki...

sen harikasın ya benzetmek ne kelime süper olmuşlarrr :)

Junkhead dedi ki...

Sağol Eminecim :))

elidea dedi ki...

Hem bu cicileri yapan hem de bülent ortaçgil seven birini buldum ben takip edilmez mi ?

Junkhead dedi ki...

elidea,çok teşekkürleeer :))

Yorum Gönder